Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

sklavenitis.gr: Πάει σε δύο νέες πόλεις, μετά τη Λάρισα, «φορτώνει» κωδικούς

Επεκτείνεται σε δύο νέες περιοχές ως το τέλος του έτους. Μέσω του hyper καταστήματος η εξυπηρέτηση στη Λάρισα.

sklavenitis.gr: Πάει σε δύο νέες πόλεις, μετά τη Λάρισα, «φορτώνει» κωδικούς

Σε τουλάχιστον δύο νέες περιοχές αναμένεται να λειτουργήσει το ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ eMarket, μετά τη Λάρισα, που είναι ο δεύτερος σταθμός μετά την Αττική, όπου είναι διαθέσιμο από αρχές Οκτωβρίου το sklavenitis.gr.

Πηγές κοντά στην εταιρεία αναφέρουν ότι μαζί με την επέκταση σε νέες περιοχές, η εταιρεία σχεδιάζει επίσης την ένταξη νέων κωδικών και κατηγοριών στο χαρτοφυλάκιο της πλατφόρμας της, όπου διαθέτει σήμερα περισσότερους από 12.000 κωδικούς ειδών ευρείας κατανάλωσης.

Σημειώνεται ότι οι τιμές των προϊόντων στο ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ eMarket είναι οι ίδιες με αυτές που ισχύουν και στα φυσικά καταστήματα ενώ καλύπτεται πλήρως το καταναλωτικό κοινό της Λάρισας και των γύρω περιοχών, με αγορές βασικών αγαθών μέσω υπολογιστή, tablet ή smartphone. Το ηλεκτρονικό κατάστημα δέχεται παραγγελίες όλες τις ημέρες και ώρες της εβδομάδας και οι παραδόσεις για αγορές άνω των 30 ευρώ είναι δωρεάν ενώ πραγματοποιούνται Δευτέρα έως Σάββατο 8:00 έως 21:00.

Η εξυπηρέτηση και η προετοιμασία των ηλεκτρονικών παραγγελιών στην περιοχή της Λάρισας πραγματοποιείται μέσω του τοπικού hyper καταστήματος της αλυσίδας, στο οποίο αναπτύχθηκαν όλες οι σχετικές υποδομές για την υποστήριξη της νέας υπηρεσίας (εγκατάσταση συστήματος αποδοχής, προετοιμασίας και αποστολής online παραγγελιών). Η επιλογή αυτού του μοντέλου συμβάλλει, σύμφωνα με πηγές στην εταιρεία, στη βέλτιστη εξυπηρέτηση των online παραγγελιών.

Η Σκλαβενίτης, που ηγείται της αγοράς του οργανωμένου λιανεμπορίου, εμφανίζοντας αύξηση πωλήσεων 15% το 2020 στα 3,79 δισ. ευρώ, περνώντας σε κερδοφορία για πρώτη φορά από την εξαγορά της Μαρινόπουλος, στοχεύει στην ενίσχυση του μεριδίου της στην online αγορά των super market που τρέχει με τριψήφιο ρυθμό.

Εξάλλου, σύμφωνα με στοιχεία της Convert Group για το α’ εξάμηνο, ενώ εμφανίζεται ως το φυσικό κατάστημα επιλογής για τους περισσότερους καταναλωτές, κατατάσσεται δεύτερος παίκτης σε ό,τι αφορά τις επιλογές στα online καταστήματα, αν και με ενισχυμένο ποσοστό, εάν συνεκτιμηθεί η αναγνωρισιμότητά του μέσω της πλατφόρμας e-food με την οποία συνεργάζεται.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v