Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Μειοδότης για επέκταση της Αττικής Οδού το σχήμα ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-ΑΚΤΩΡ-ΙΝΤΡΑΚΑΤ

Στον συγκεκριμένο διαγωνισμό προϋπολογισμού 434 εκατ. ευρώ επίσης προσφορά κατέθεσε και ο όμιλος ΑΒΑΞ. Το συγκεκριμένο έργο θα χρηματοδοτηθεί από δημόσιους πόρους. Μειοδότης για ΒΟΑΚ η Ακτωρ.

Μειοδότης για επέκταση της Αττικής Οδού το σχήμα ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-ΑΚΤΩΡ-ΙΝΤΡΑΚΑΤ

Προσωρινός μειοδότης για τον διαγωνισμό που αφορά στην πρώτη επέκταση της Αττικής Οδού (Λεωφόρος Κύμης - ΠΑΘΕ) αναδεικνύεται σύμφωνα με πληροφορίες η κοινή προσφορά των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - ΑΚΤΩΡ - ΙΝΤΡΑΚΑΤ.

Στον συγκεκριμένο διαγωνισμό προϋπολογισμού 434 εκατ. ευρώ επίσης προσφορά κατέθεσε και ο όμιλος ΑΒΑΞ.

Υπενθυμίζεται ότι το συγκεκριμένο έργο θα χρηματοδοτηθεί από δημόσιους πόρους.

Μειοδότης για τμήμα του Βόρειου Οδικού Αξονα Κρήτης η Ακτωρ

Μειοδότης στον διαγωνισμό για το πρώτο τμήμα του Βόρειου Οδικού Αξονα Κρήτης αναδείχθηκε, σύμφωνα με πληροφορίες, η Ακτωρ. 

Πρόκειται για τμήμα του ΒΟΑΚ (Νεάπολη - Άγιος Νικόλαος), μήκους περίπου 14 χιλιομέτρων, το οποίο θα εκτελεστεί ως δημόσιο έργο, με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης.

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 145 εκατ. ευρώ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v