Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Ποιοι μοιράστηκαν τρία δημόσια οδικά έργα €789 εκατ.

Τα κονταροκτυπήματα και τα κοινά σχήματα κατασκευαστικών εταιρειών στους διαγωνισμούς για την επέκταση της Αττικής Οδού, το πρώτο τμήμα του ΒΟΑΚ και την Παράκαμψη Χαλκίδας. Από ποια τσέπη γίνεται η χρηματόδοτηση των πρότζεκτ.

Ποιοι μοιράστηκαν τρία δημόσια οδικά έργα €789 εκατ.

Εληξε την Τρίτη η προσθεσμία κατάθεσης προσφορών για τρία μεγάλα δημόσια οδικά έργα και οι παίκτες στον κλάδο των κατασκευών που συμμετείχαν στους διαγωνισμούς πήραν τα αποτελέσματα.

Προσωρινός μειοδότης για τον διαγωνισμό που αφορά στην πρώτη επέκταση της Αττικής Οδού (Λεωφόρος Κύμης - ΠΑΘΕ) αναδεικνύεται σύμφωνα με πληροφορίες η κοινή προσφορά των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - ΑΚΤΩΡ- ΙΝΤΡΑΚΑΤ.

Στον συγκεκριμένο διαγωνισμό προϋπολογισμού 434 εκατ. ευρώ επίσης προσφορά κατέθεσε και ο όμιλος ΑΒΑΞ.

Υπενθυμίζεται ότι το συγκεκριμένο έργο θα χρηματοδοτηθεί από δημόσιους πόρους.

Μειοδότης για τμήμα του Βόρειου Οδικού Αξονα Κρήτης η Ακτωρ

Μειοδότης στον διαγωνισμό για το πρώτο τμήμα του Βόρειου Οδικού Αξονα Κρήτης αναδείχθηκε, σύμφωνα με πληροφορίες, η Ακτωρ. 

Πρόκειται για τμήμα του ΒΟΑΚ (Νεάπολη - Άγιος Νικόλαος), μήκους περίπου 14 χιλιομέτρων, το οποίο θα εκτελεστεί ως δημόσιο έργο, με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης.

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 145 εκατ. ευρώ.

Μειοδότης για το έργο «Παράκαμψη Χαλκίδας» ο όμιλος Mυτιληναίος

Μειοδότης στον διαγωνισμό για την Παράκαμψη Χαλκίδας που περιλαμβάνεται στα τελευταία δημόσια οδικά έργα που δημοπράτησε πρόσφατα το υπουργείο Υποδομών αναδεικνύεται, σύμφωνα με πληροφορίες, ο όμιλος Μυτιληναίος. 

Το οδικό έργο έχει συνολικό προϋπολογισμό 210 εκατ. ευρώ και αναμένεται να λάβει χρηματοδότηση από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v