Η συνυφασμένη με την χρυσή εποχή των Ολυμπιακών Αγώνων περιοχή των Βορείων Προαστίων, αλλάζει. Η επάνοδος από το σοκ της πανδημίας βρίσκει την αγορά ακινήτων του Αμαρουσίου με νέους ιδιοκτήτες, υπερσύγχρονα κτίρια, αλλά και φιλόδοξα επενδυτικά σχέδια που αφορούν σε δεκάδες χιλιάδες τετραγωνικά και που θα μεταμορφώσουν περαιτέρω την ήδη αγαπημένη περιοχή ελληνικών και πολυεθνικών εταιρειών.
Σε ένα Μαρούσι που ξανά-ανεβάζει ρυθμούς, το Εμπορικό Κέντρο AVENUE μοιάζει να διατηρεί επιδεικτικά τον δικό του προσανατολισμό και χαρακτήρα, πετυχαίνοντας να παραμένει επίκαιρο, ανεξαρτήτως συγκυριών και διακυμάνσεων. Ίσως γιατί υπήρξε ένα από τα πρώτα Εμπορικά Κέντρα της ευρύτερης περιοχής, ή λόγω, της μοναδικής αξίας, θέσης του, που το τοποθετεί στο επίκεντρο μιας περιοχής που, λόγω γειτνιαζόντων εγκαταστάσεων και επιχειρήσεων, έχει σταθερά υψηλή επισκεψιμότητα όλες σχεδόν τις ώρες της ημέρας, όλες τις μέρες της εβδομάδος.
Ξεκινώντας το 1999 ως «Εμπορική Στοά», το AVENUE επεκτάθηκε με σημείο εκκίνησης το τότε Υπερμάρκετ Carrefour, που αντικαταστάθηκε σήμερα από την Σκλαβενίτης, για να αποκτήσει τη σημερινή, ξεχωριστή του μορφή που προσομοιάζει με μια μεταμοντέρνα γειτονιά 60 χώρων καταστημάτων, τον μεγαλύτερο ανοιχτό παιδότοπο στην Ελλάδα, καθώς και 4.000 τμ πρασίνου.
Με το 65% περίπου των καταστημάτων να αποτελούν μισθώσεις άνω της δεκαετίας, το AVENUE και οι επιχειρήσεις που στεγάζονται σε αυτό, έχουν βιώσει όλη την πρόσφατη εμπορική ιστορία της περιοχής, είτε πρόκειται για την προ κρίσης, είτε κατά τη διάρκειά της, είτε ακόμα και αυτήν των covid lockdowns, όταν το AVENUE παρέμενε ανοιχτό στο κοινό λόγω του Υπερμάρκετ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ, εφαρμόζοντας πρώτο και επιτυχώς τα πρωτόκολλα ασφαλείας για τις μεγάλες εμπορικές εγκαταστάσεις.
Η έξοδος από την πανδημία βρήκε το AVENUE όχι μόνο να έχει διατηρήσει την επισκεψιμότητα του, αλλά και να την έχει αυξήσει σημαντικά, με το 2021 να κλείνει με μέσο όρο περίπου 11.000 walk ins καθημερινά, το τέταρτο τρίμηνο. Ακόμη και στην πρόσφατη περίοδο των χειμερινών εκπτώσεων που σύμφωνα με τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών τα αποτελέσματα ήταν για το 87,2% της αγοράς κατώτερα από την αντίστοιχη του 2020, τα στοιχεία του Κέντρου το διαφοροποίησαν από την πλειοψηφία.
«Στόχος μας είναι να προσφέρουμε στους επισκέπτες μας την πιο ωραία ώρα της ημέρας τους. Μέσα σε αυτήν την ώρα, θα προλάβουν να κάνουν τις αγορές τους, να πιουν τον καφέ τους και να πάρουν τις ανάσες που χρειάζονται για να συνεχίσουν. Η διαφορά αυτή μας τοποθετεί στο κέντρο της περιοχής και δίπλα στις άλλες επιλογές, που το σημείο μάς προσφέρει.» σημειώνει η Διευθύντρια Marketing & Επικοινωνίας του Κέντρου, κ. Λίλα Καλαϊτζή.
Με διαμπερή κατασκευή που επιτρέπει το φυσικό φως, αερισμό από τις τέσσερις ισόγειες εισόδους, μεγάλους διαδρόμους που οδηγούν στις δύο «πλατείες» του Εμπορικού, και άνετο parking 2.000 θέσεων, το AVENUE μοιάζει διαμορφωμένο σαν να έχει στόχο τη δημιουργία μιας διαδρομής εξυπηρέτησης του κοινού που συνδυαστικά των αγορών του μπορεί να επισκεφτεί το κομμωτήριο, τα ΕΛΤΑ, το πρακτορείο ΟΠΑΠ, αλλά και τον τσαγκάρη και κλειδαρά, ή και το πλυντήριο αυτοκινήτων, που αποτελούν στοιχεία της «γειτονιάς» του Κέντρου.
Με σαφή προσανατολισμό στις οικογένειες, που λόγω μικρών παιδιών επιζητούν άνεση και ασφάλεια, η ανθρωπογεωγραφία των επισκεπτών κινείται γύρω από το ηλικιακό group 25 – 44 και διαφοροποιείται μέσα στην ημέρα ανάλογα με τις ώρες, είτε πρόκειται για το lunch break των εργαζομένων στις γύρω εταιρείες, το τέλος της σχολικής μέρας, ή μια γρήγορη στάση από ή προς το σπίτι.