Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

LC Waikiki: Κατεβαίνει με... αξιώσεις στην Κρήτη η τουρκική αλυσίδα

Άλλα δύο καταστήματα σε ανάπτυξη από την αλυσίδα ένδυσης. Ο διπλασιασμός επιδόσεων, ο ανταγωνισμός και οι προσδοκίες από την επέκταση του «Τούρκου Zara» στην Κρήτη.

LC Waikiki: Κατεβαίνει με... αξιώσεις στην Κρήτη η τουρκική αλυσίδα

Το 11ο κατάστημά της στην Ελλάδα ετοιμάζεται να ανοίξει η τουρκική αλυσίδα ένδυσης LC Waikiki που εγκαινιάζει παρουσία στο Ηράκλειο της Κρήτης.

Θα ανοίξει στην ίδια πιάτσα που άνοιξε πρόσφατα και η πολωνική SiNSAY, στο εμπορικό κέντρο Talos Plaza. Η ανάπτυξη του νέου καταστήματος της LC Waikiki στο κέντρο της πόλης έχει σχεδόν ολοκληρωθεί, σύμφωνα με πληροφορίες και αναμένεται να ανοίξει άμεσα για το κοινό, πιθανόν και τη Δευτέρα, 13 Μαρτίου.

Το νέο σημείο αναπτύχθηκε σε χώρο πάνω από 1.100 τ.μ.., όπως προβλέπουν οι προδιαγραφές του brand, το επιτελείο του οποίου βρίσκεται σε συνεχή αναζήτηση επαγγελματικών ακινήτων για την υλοποίηση ενός business plan που στοχεύει σε πάνω από 30 καταστήματα στην ελληνική επικράτεια με ορίζοντα τριετίας.

Ήδη έχουν κλείσει συμφωνίες για δύο ακόμη καταστήματα, σε Καβάλα και Γιάννενα, που θα ενισχύσουν το δίκτυο στα 13 σημεία συνολικά. Υπενθυμίζεται ότι στο τέλος του 2021 η εταιρεία διέθετε 6 καταστήματα με κύκλο εργασιών 12,7 εκατ. ευρώ και κατάφερε σε ένα χρόνο να διπλασιάσει δίκτυο και τζίρο.

Αναφορικά με τα νέα καταστήματα, στην Καβάλα, πρόκειται για εμβληματικό κτίριο στην κεντρική πλατεία της πόλης το οποίο ανακατασκευάζεται, ενώ στα Γιάννενα αφορά χώρο στο εμπορικό πάρκο που αναπτύσσει η Fourlis στο πλαίσιο της αναδιαμόρφωσης του μοντέλου καταστημάτων ΙΚΕΑ, με λιγότερα τ.μ. στη συγκεκριμένη πόλη. Με βάση το χρονοδιάγραμμα και τα δύο καταστήματα θα πρέπει να έχουν ανοίξει μέχρι τα μέσα Ιουνίου, χωρίς να αποκλείεται στο μεσοδιάστημα προσθήκη και νέου σημείου καθώς ωριμάζουν οι διαπραγματεύσεις για δέσμευση χώρων σε Αθήνα και επαρχία.

Υπενθυμίζεται ότι το πρώτο κατάστημα LC Waikiki στην Ελλάδα άνοιξε το 2018 στο εμπορικό κέντρο Flamingo, στην Ξάνθη και έναν χρόνο αργότερα άνοιξε κατάστημα στη Θεσσαλονίκη. Έκτοτε το brand ενίσχυσε περαιτέρω τη θέση του στη Βόρεια Ελλάδα ενώ επεκτάθηκε και σε μεγάλες πόλεις όπως η Λάρισα, η Κόρινθος και η Πάτρα. Μετά την πανδημία η εταιρεία επιτάχυνε τις επενδύσεις ενώ ειδικό βάρος στη στρατηγική της είχε το άνοιγμα καταστήματος στην Αθήνα πέρυσι, στο εμπορικό κέντρο River West και στο Piraeus Retail Park.

Ωστόσο και η επέκταση σε λίγες ημέρες στην Κρήτη έχει σημαντική βαρύτητα. Η LC Waikiki, η "τουρκική Zara" όπως είθισται να την αποκαλούν, θεωρείται πολυαναμενόμενο εμπορικό σήμα στην τοπική αγορά, όπου έχουν επενδύσει όλες οι μεγάλες αλυσίδες παγκόσμιας εμβέλειας, όπως π.χ. η Zara που εγκαινίασε στο Ηράκλειο το πρώτο νέας γενιάς κατάστημα του δικτύου της πριν από 3 χρόνια, η H&M και προσφατα η SiNSAY, που επέλεξε τη συγκεκριμένη πόλη για να κάνει το ντεμπούτο της στην Ελλάδα. Όλες οι πολυεθνικές απολαμβάνουν υψηλές επιδόσεις. Εξάλλου, η τοπική οικονομία -βασισμένη στον τουρισμό και την αγροδιατροφή- αποδεικνύεται ανθεκτική παρά τις προκλήσεις διαθέτοντας ενημερωμένο καταναλωτικό κοινό.

Το νησί, εκτός από τους περίπου 620.000 μόνιμους κατοίκους (σχεδόν ο μισός πληθυσμός είναι στο Ηράκλειο), με πάνω από 40.000 φοιτητόκοσμο, υποδέχεται μεγάλο όγκο επισκεπτών κάθε χρόνο. Ειδικά το Ηράκλειο προσελκύει τουρίστες, αλλά και επισκέπτες από άλλα μέρη της Κρήτης, καθώς και περιοχές εντός και εκτός Ελλάδας, πολλοί νεαρής ηλικίας, εκ των οποίων ένας στους τρεις επισκέπτεται την πόλη για να κάνει ψώνια και να ξεναγηθεί σε μουσεία και αξιοθέατα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v