Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

H&M: Το μοντέλο μικρού δικτύου που φέρνει κερδοφορία

Μετά τις χρήσεις της πανδημίας, ο πολυεθνικός όμιλος ένδυσης παρουσίασε θεαματική αύξηση τζίρου και επιστροφής στην κερδοφορία στην Ελλάδα.

H&M: Το μοντέλο μικρού δικτύου που φέρνει κερδοφορία

Η επιστροφή στην κανονικότητα μετά την πανδημία ευνόησε το λιανεμπόριο το 2022 και  παρά τις ακραίες εκτιμήσεις για μείωση δικτύου καταστημάτων και θέσεων εργασίας (κυρίως λόγω μεγέθυνσης των online πωλήσεων), η H&M στην Ελλάδα αύξησε θεαματικά τις πωλήσεις, διατηρώντας το δίκτυο πωλήσεών της στα 36 καταστήματα. 

Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 182.889.751 ευρώ σημειώνοντας αύξηση 49,43% σε σύγκριση με την προηγούμενη διαχειριστική χρήση του 2021. Τα μικτά κέρδη εκμετάλλευσης ανήλθαν σε  85.491.270 ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 36,32% σε σχέση με το 2021. Να θυμίσουμε πως η χρήση για τον όμιλο H&Μ ολοκληρώνεται τον Νοέμβριο, οπότε υπάρχει σημαντική υστέρηση του αποτυπώματός τους στην ελληνική αγορά. Τα έξοδα διοίκησης και διαθέσεως ανήλθαν σε 79.652.622 εκατ. ευρώ, εμφανίζοντας αύξηση 36,72% σε σχέση με τη αδρανή περυσινή χρήση. 

Τα κέρδη προ τόκων και φόρων διαμορφώθηκαν σε 7.016.926 ευρώ έναντι ζημίας 1.408.922 ευρώ. Τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε 6.296.667 ευρώ έναντι ζημίας 1.794.858 την προηγούμενη χρήση. Τα αποτελέσματα μετά από φόρους ανέρχονται σε κέρδη 3.750.939 ευρώ έναντι ζημιών 6.633.765 ευρώ την προηγούμενη χρήση, παρουσιάζοντας θεαματική βελτίωση.

Το σύνολο των Ιδίων Κεφαλαίων κατά την 30/11/2022 ανήλθε σε 33.537.069 ευρώ έναντι αναθεωρημένου υπολοίπου 29.765.246 ευρώ κατά την 30/11/2021 παρουσιάζοντας αύξηση κατά 12,67%. Το σύνολο του Ενεργητικού της εταιρείας διαμορφώθηκε κατά την 30/11/2022 σε 65.760.848 ευρώ έναντι 59.532.695 ευρώ κατά την 30/11/2021, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 10,46%.

Η εταιρεία έκλεισε το κατάστημα που διατηρούσε στο Heart Athens (εμπορικό κέντρο που πλέον θα αποτελέσει κτίριο γραφείων), διατηρώντας δίκτυο 36 καταστημάτων στην Ελλάδα. Παρόλα αυτά το αντίπαλο δέον -ο όμιλος inditex- διαθέτει πολλαπλάσιο δίκτυο καταστημάτων αλλά ισχυρή διείσδυση στο online κανάλι.

Χωρίς σαφή ενημέρωση, όσον αφορά την online δραστηριότητα της H&M, από τον ισολογισμό χρήσης προκύπτει πως 3,5 εκατ. ευρώ αφορούν σε ψηφιακές πωλήσεις.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v