Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Martin Brandenburger (Lidl): Βλέπει αποκλιμάκωση του πληθωρισμού

Ποιες οι μέχρι τώρα επιπτώσεις του τιμάριθμου στη Lidl και γιατί η στροφή των καταναλωτών στα pl δεν την αγχώνει. Σιγή ασυρμάτου για τις επιδόσεις στην Ελλάδα.

Martin Brandenburger (Lidl): Βλέπει αποκλιμάκωση του πληθωρισμού

Την αποκλιμάκωση του πληθωρισμού τροφίμων στην Ελλάδα, βδομάδα με τη βδομάδα, προβλέπει ο πρόεδρος διοίκησης της Lidl Hellas, Martin Brandenburger. Ο επικεφαλής της εν Ελλάδι θυγατρικής του Γερμανικού ομίλου που βρέθηκε χθες Παρασκευή στο Ωδείο Αθηνών κατά τη διάρκεια εκδήλωσης της αλυσίδας με τη Unicef για την πρόληψη και καταπολέμηση κάθε μορφή βίας κατά των παιδιών στην Ελλάδα, επιβεβαίωσε την πίεση στην κατανάλωση λόγω του πληθωρισμού και της μείωσης του διαθέσιμου εισοδήματος αλλά εμφανίσθηκε αισιόδοξος για το μέλλον της αλυσίδας.

Όπως είπε, μιλώντας στο περιθώριο της εκδήλωσης, οι καταναλωτές στρέφονται σε πιο οικονομικές λύσεις και ενισχύεται η κατηγορία των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στην οποία η Lidl έχει διευρυμένη γκάμα κωδικολογίου. Ενώ για τις επιπτώσεις του πληθωρισμού στη λειτουργία της επιχείρησης ανέφερε ότι έχει επιβαρυνθεί το λειτουργικό κόστος από την αύξηση του κόστους ενέργειας και μεταφορών.

Πάντως ο ίδιος απέφυγε να απαντήσει σε ερώτηση του Euro2day.gr για τις επιδόσεις της αλυσίδας στην Ελλάδα περιοριζόμενες να αναφέρει ότι κινούνται με βάση τους στόχους.

Μπορεί η ελληνική θυγατρική του Γερμανικού ομίλου να μην γνωστοποιεί τα οικονομικά της στοιχεία αυτό δεν ισχύει παντού. Στο Ηνωμένο Βασίλειο παραδείγματος χάριν η αλυσίδα την περασμένη εβδομάδα ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις της στο δωδεκάμηνο που ολοκληρώθηκε στις 28 Φεβρουαρίου αυξήθηκαν κατά 18,8% στα 9,3 δισ. λίρες από 7,8 δισ. λίρες, εν τούτοις εμφάνισε ζημιές προ φόρων 75,9 εκατ. λίρες από κέρδη 41,1 εκατ. λίρες ενώ τα EBIT της υποχώρησαν στα 28,5 εκατ. λίρες έναντι 79 εκατ. λίρες.

Στο Ηνωμένο Βασίλειο τα νέα καταστήματα, η πίεση του πληθωρισμού και των οικογενειακών προϋπολογισμών οδήγησε στις σάλες των καταστημάτων του discounter 1,4 εκατομμύρια καταναλωτές και ενίσχυσε το μερίδιο της αλυσίδας στο 7,1% από 6,1%.

Σχετικά με τη Lidl Ελλάς και τις επιπτώσεις της καταστροφής στη Θεσσαλία ο κ. Martin Brandenburger είπε «δεν τίθεται θέμα επάρκειας προϊόντων».

Η Lidl διαθέτει δίκτυο 16 καταστημάτων στην περιοχή τα 7 εκ των οποίων αντιμετώπισαν πρόβλημα ωστόσο από την περασμένη Πέμπτη όπως διευκρίνισε βρίσκονται όλα σε λειτουργία.

Η Lidl όπως και όλες οι άλλες οι μεγάλες αλυσίδες της χώρας παρέχουν έκπτωση 20% μέσω των καταστημάτων της περιοχής στους καταναλωτές που επλήγησαν από την καταστροφή. Η πρωτοβουλία της Lidl θα βρίσκεται σε ισχύ μέχρι και σήμερα.

Σε πανεθνικό επίπεδο η αλυσίδα, σύμφωνα με τον ίδιο, θα συνεχίσει το πρόγραμμα μείωσης των τιμών έως 35%. Σήμερα στο «καλάθι» αυτό βρίσκονται 200 προϊόντα. Συνολικά μέσω του δικτύου της Lidl Ελλάς διατίθενται 2.500 κωδικοί προϊόντων.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v