Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Π. Πετρόπουλος: Ξεκινά την κατασκευή ελληνικού ηλεκτρικού σκούτερ

Έχουν γίνει προτάσεις εξαγοράς της πλειοψηφίας αλλά δεν υπάρχει αλλαγή στη μετοχική σύνθεση, δηλώνει η διοίκηση. Δεν έχουν ληφθεί αποφάσεις για τις ίδιες μετοχές. Αισιοδοξία για την πορεία τη φετινή χρονιά.

Π. Πετρόπουλος: Ξεκινά την κατασκευή ελληνικού ηλεκτρικού σκούτερ

Μετά το περυσινό ιστορικό ρεκόρ πωλήσεων και κερδών που σημείωσε η Π. Πετρόπουλος, με αξιοσημείωτη άνοδο ξεκίνησε το πρώτο φετινό τρίμηνο, όπως σημείωσε η διοίκηση της εισηγμένης εταιρείας, στο πλαίσιο της χθεσινής ετήσιας τακτικής γενικής συνέλευσης των μετόχων της.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εισηγμένης Θεόδωρο Αναγνωστόπουλο, η μέχρι τώρα πορεία των αγορών στις οποίες δραστηριοποιείται ο όμιλος είναι καλή, ενώ φέτος θα λειτουργήσουν σε δωδεκάμηνη βάση τα εμπορικά σήματα που είχαν διευρύνει κατά τη διάρκεια του 2023 την προϊοντική γκάμα της εταιρείας.

Από την άλλη πλευρά, ο πρόεδρος της Π. Πετρόπουλος Μιχάλης Οικονομάκης σημείωσε ότι η χρονιά ξεκίνησε καλά, πλην όμως δεν θα πρέπει να ξεχνάμε το περιβάλλον αβεβαιότητας που επικρατεί σε διεθνές επίπεδο και που θα μπορούσε ενδεχομένως να επηρεάσει την κατάσταση μέσα στους υπόλοιπους μήνες του έτους.

Σε ό,τι αφορά το επενδυτικό πρόγραμμα Ecoshift (ενταγμένο στο Ταμείο Ανάκαμψης και χρηματοδοτούμενο με πολύ χαμηλό επιτόκιο), η πρώτη φάση του, που αφορά την παραγωγή ηλεκτρικού σκούτερ, θα ξεκινήσει κατά το δεύτερο μισό της φετινής χρονιάς και οι πωλήσεις προβλέπεται να αρχίσουν μέσα στο τελευταίο τρίμηνο του 2024.

Πρόκειται για ένα ελληνικό προϊόν που θα προσφέρει λύσεις στη μικροκινητικότητα και θα πωλείται σε εταιρείες και οργανισμούς (B2B) και όχι στη λιανική. Οι σχετικές επαφές με υποψήφιους πελάτες έχουν ξεκινήσει, με τη διοίκηση να εκτιμά ότι αυτές βρίσκονται σε καλό δρόμο προκειμένου να κλειστούν συμφωνίες. Το capacity της μονάδας υπολογίζεται στα 2.000 σκούτερ με τη λειτουργία μίας βάρδιας και 4.000 μέσα από τη λειτουργία σε δύο βάρδιες.

 Υπερτριπλάσιο μέρισμα

Η χθεσινή γενική συνέλευση ψήφισε τη διανομή μερίσματος 0,80 ευρώ ανά μετοχή (θα διανεμηθεί στις 22 Απριλίου), ενώ η διοίκηση της εισηγμένης απαντώντας σε σχετικά ερωτήματα, μεταξύ άλλων, σημείωσε ότι:

  • Κατά καιρούς έχει εκδηλωθεί αγοραστικό ενδιαφέρον για τον έλεγχο της πλειοψηφίας της εταιρείας, πλην όμως αυτό είναι ζήτημα που αφορά τους βασικούς της μετόχους. Έως σήμερα, όπως ενημερώνεται η διοίκηση, δεν έχει συντελεστεί κάποιο γεγονός.
  • Δεν έχει ληφθεί κάποια απόφαση σχετικά με τον τρόπο χειρισμού των 527.321 ιδίων μετοχών της εταιρείας, οι οποίες έχουν αποκτηθεί με μέσο κόστος κτήσης πολύ χαμηλότερο σε σχέση με την τρέχουσα αποτίμησή τους στο Χρηματιστήριο της Αθήνας.
  • Το γεγονός ότι η εταιρεία δεν ανέλαβε την αντιπροσώπευση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της BYD, ενώ αντίθετα συνεργάζεται με τους Κινέζους στα εμπορικά οχήματα (λεωφορεία, φορτηγά), οφείλεται στο γεγονός ότι κάθε τμήμα των κινεζικών ομίλων δραστηριοποιείται αυτόνομα και στο ότι η Π. Πετρόπουλος υπέβαλε πρόταση που θα ικανοποιούσε τα συμφέροντα των μετόχων της.
  • Η πρόταση για διανομή υπερτριπλάσιου μερίσματος σε σχέση με πέρυσι είναι αποτέλεσμα των πολύ ισχυρών οικονομικών επιδόσεων της εταιρείας μέσα στο 2023. Στο μέλλον θα συμβεί ό,τι και κατά το παρελθόν, δηλαδή η διοίκηση της εισηγμένης θα συνεκτιμά κάθε φορά τις οικονομικές επιδόσεις, τις προγραμματισμένες επενδύσεις και το ευρύτερο οικονομικό περιβάλλον, προκειμένου να καθορίσει την πολιτική των χρηματικών διανομών της.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v