Αυξημένες επιδόσεις «βλέπει» φέτος η Μοτοδυναμική

Οι νέες δραστηριότητες της εταιρείας θα ξεκινήσουν ουσιαστικά να αποφέρουν έσοδα από φέτος. Δεν αναμένεται όμως ότι θα καταφέρουν να ενισχύσουν την κερδοφορία του ομίλου από την πρώτη χρονιά.

Αυξημένες επιδόσεις «βλέπει» φέτος η Μοτοδυναμική

Αύξηση κύκλου εργασιών και κερδών περιλαμβάνουν οι φετινοί στόχοι της Μοτοδυναμικής, με την εισηγμένη εταιρεία να ξεκινά και νέες δραστηριότητες που αποσκοπούν στην άνοδο του καθαρού της αποτελέσματος από το 2026 και μετά.

Αυτό επεσήμανε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Μοτοδυναμικής Πάρης Κυριακόπουλος στο πλαίσιο του χθεσινού (12/5) conference call προς τους αναλυτές, σημειώνοντας -μεταξύ άλλων- ορισμένους από τους παράγοντες που θα μπορούσαν να επηρεάσουν τη φετινή χρονιά:

  • Σε ό,τι αφορά τη δραστηριότητα του Rent A Car (Sixt), η φετινή τουριστική σεζόν δείχνει να είναι ανοδική (όπως και η προσφορά στον κλάδο), με εξαίρεση την περίπτωση της Σαντορίνης, σε περίπτωση που η μέχρι σήμερα διαφαινόμενη υστέρηση -λόγω των σεισμών- δεν καλυφθεί από τις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής.
  • Η υποχώρηση του κόστους χρηματοδότησης λόγω της πορείας του Euribor αλλά και των κινήσεων της εταιρείας για περιορισμό του spread (περιθωρίου).
  • Τα νέα μοντέλα της Yamaha σε καίριες κατηγορίες, καθώς και η προσπάθεια αύξησης των σημείων λιανικής πώλησης σε Ελλάδα και εξωτερικό.
  • Η προσφυγή της εταιρείας στη Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών, σχετικά με φορολογική επιβάρυνση ύψους 867 χιλ. ευρώ, που επιβλήθηκε στη θυγατρική Lion Rental (για το έτος 2018). Η διοίκηση «προσβλέπει σε μια ταχεία και θετική επίλυση του θέματος».

Ο CEO της Μοτοδυναμικής αναφέρθηκε και στις νέες δραστηριότητες της εταιρείας, οι οποίες θα ξεκινήσουν ουσιαστικά να αποφέρουν έσοδα από φέτος, χωρίς όμως να αναμένεται ότι θα καταφέρουν να ενισχύσουν την κερδοφορία του ομίλου από την πρώτη χρονιά. Οι δραστηριότητες αυτές αφορούν:

Πρώτον, το δεύτερο brand name -πάντα σε συνεργασία με τη Sixt- στον χώρο του Rent A Car με το όνομα FLIZZR, το οποίο απευθύνεται σε ένα διαφορετικό target group και θα εξυπηρετείται από οχήματα της Sixt που δεν θα πωλούνται την προηγούμενη χρονιά.

Δεύτερον, την ανάληψη της διανομής των ηλεκτρικών εξωλέμβιων μηχανών Torqeedo που κατέχουν ηγετική θέση στην παγκόσμια αγορά. Ζητούμενο αποτελεί όχι τόσο το μερίδιο αγοράς που θα λάβει το συγκεκριμένο σήμα όσο κυρίως ο βαθμός διείσδυσης που θα καταφέρουν να επιτύχουν οι ηλεκτρικές εξωλέμβιες μηχανές στο σύνολό τους.

Και τρίτον, η δραστηριοποίηση στην αγορά λιανικής πώλησης της Toyota (μέσω της θυγατρικής Autodirect), ξεκινώντας από την Πάτρα. Στόχος είναι η περαιτέρω επέκταση στον ελληνικό χώρο, είτε μέσα από την εξαγορά συγκεκριμένων dealers είτε μέσα από συμφωνία με την Toyota.

Τέλος, ο Πάρης Κυριακόπουλος, απαντώντας σε σχετικά ερωτήματα που τέθηκαν, σημείωσε μεταξύ άλλων ότι η Μοτοδυναμική ενδιαφέρεται να αναλάβει την αντιπροσώπευση κάποιου κινεζικού ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου, υπό την προϋπόθεση ότι το συγκεκριμένο brand name θα ταιριάζει με το DNA της εισηγμένης.

Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.grFOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

v