Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Revoil: Τι περιλαμβάνει το 3ετές business plan

Η συνέχιση της διεύρυνσης του αριθμού των πρατηρίων, η αύξηση των πωλήσεων αποτελούν μεταξύ άλλων τους βασικούς στόχους της Revoil κατά την προσεχή τριετία. Τα μερίδια αγοράς.


Revoil: Τι περιλαμβάνει το 3ετές business plan
του Στέφανου Κοτζαμάνη

Η συνέχιση της διεύρυνσης του αριθμού των πρατηρίων, η αύξηση των πωλήσεων στα υπάρχοντα πρατήρια, αλλά και η παραγωγικότερη δραστηριοποίηση στο χώρο των εργασιών through put είναι οι βασικοί στόχοι της Revoil κατά την προσεχή τριετία.

Η εισηγμένη εταιρία έχει προχωρήσει τα τελευταία χρόνια σε μια ταχεία ανάπτυξη του δικτύου των πρατηρίων της, με αποτέλεσμα το μερίδιο αγοράς της να διευρυνθεί από το 4,17% το 2005, στο 4,86% το 2006 και στο 5,09% πέρυσι.

Η πολιτική απόσπασης πρατηρίων από τον ανταγωνισμό θα συνεχιστεί και για την επόμενη τριετία ο στόχος αναφέρεται σε 100 νέα πρατήρια.

Πέρα όμως από την προσθήκη νέων σημείων πώλησης, θα επιδιωχθεί και η άνοδος του κύκλου εργασιών στα υφιστάμενα πρατήρια μέσα από νέες επενδύσεις, από κίνητρα για αναβάθμιση της εικόνας τους και μέσα από την ανάπτυξη υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας.

Για την επόμενη λοιπόν τριετία, οι στόχοι της Revoil επικεντρώνονται:

• Στην ετήσια αύξηση των εσόδων από πωλήσεις καυσίμων μεταξύ του 10% και του 15%.

• Στην αύξηση των ετήσιων πωλήσεων λιπαντικών κατά 20%.

• Και στην αριστοποίηση εκμετάλλευσης των εγκαταστάσεων Καβάλας και Χίου, με αύξηση εσόδων από αποθήκευση καυσίμων τρίτων εταιριών (through put).

Μερίδια αγοράς

Με βάση τον όγκο των πωλήσεων, την πρώτη θέση στον κλάδο της εμπορίας πετρελαιοειδών κατέλαβε πέρυσι η, θυγατρική των Ελληνικών Πετρελαίων, ΕΚΟ-ELDA με 17% (17,22% το 2006).

Η θυγατρική της Motor Oil, Avin, κατέλαβε την 4η θέση με 8,21%, σχεδόν όσο και το 2006.

Έβδομη κατετάγη η Ελινόιλ με 5,96% (έναντι 5,47% το 2006), 8η η Revoil με 5,09% (4,86% το 2006) και 11η η Cyclon (2,48% έναντι 2,34% το 2006), η οποία βέβαια διαθέτει και την μονάδα παραγωγής λιπαντικών

Το 2007 συνεχίστηκε η πτωτική τάση στα μερίδια αγοράς των δύο μεγάλων πολυεθνικών BP και SHELL, οι οποίες (αθροιστικά) από το 32,85% το 2005, υποχώρησαν στο 31,57% το 2006 και στο 29,83% πέρυσι..

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v