Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Νίκας: Στόχος η μείωση του κόστους κατά 4-5 εκατ.

Η επιστροφή στην κερδοφορία, ως αποτέλεσμα αφενός των αναδιαρθρώσεων που έγιναν και αφετέρου του ελεγχόμενου κόστους των πρώτων υλών, είναι ο στόχος της Νίκας για την τρέχουσα χρήση.

  • της Αλεξάνδρας Γκίτση
Νίκας: Στόχος η μείωση του κόστους κατά 4-5 εκατ.
Η επιστροφή στην κερδοφορία, ως αποτέλεσμα αφενός των αναδιαρθρώσεων που έγιναν σε οργανωτικό και σε λειτουργικό επίπεδο και αφετέρου του ελεγχόμενου κόστους των πρώτων υλών, είναι ο στόχος της Νίκας για την τρέχουσα χρήση.

Την ίδια ώρα η διοίκησή της εστιάζει στη μείωση του κόστους μέσω restructuring που θα συνεχιστεί και φέτος, προσβλέποντας πως το όφελος από τις κινήσεις που έχει δρομολογήσει θα κυμανθεί στην τρέχουσα χρήση στα 4 - 5 εκατ. ευρώ.

Σε εμπορικό επίπεδο οι προσπάθειες εστιάζουν στην επέκταση και στη βελτίωση του δικτύου διάθεσης στην ελληνική αγορά καθώς και στην ενίσχυση του μεριδίου αγοράς της.

Σήμερα, σύμφωνα με τη διοίκησή της Νίκας και παρά την κάμψη κατά 3% στον όγκο πωλήσεων που καταγράφεται στο σύνολο της αγοράς, η εταιρία εμφανίζει άνοδο της τάξεως του 3% στον όγκο πωλήσεών της.

Η αύξηση αυτή, σύμφωνα πάντα με τη διοίκησή της, αποτυπώνεται και στο μερίδιό της το οποίο έχει ενισχυθεί κατά 1,5 μονάδα, με αποτέλεσμα πλέον να διαμορφώνεται στο 20%.

Αντίστοιχο μερίδιο ελέγχουν και τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, σημαντικό κομμάτι των οποίων παράγει η εταιρία -άνω του 50% αυτών που παράγονται στην Ελλάδα- για λογαριασμό αλυσίδων σούπερ μάρκετ.

Ιδιαίτερα ικανοποιημένη εμφανίζεται η διοίκηση της εταιρίας από την πορεία των εργασιών της στο κομμάτι του foodservice, κλάδος ο οποίος εμφανίζει ανάπτυξη άνω του 20% μετά και τις τελευταίες συνεργασίες που έχει συνάψει, όπως με την αλυσίδα Everest.

Στις άμεσες προτεραιότητες της διοίκησης για τη φετινή χρονιά είναι η αναδιάρθρωση και η ανάπτυξη του ομίλου στις περιοχές της ΝΑ. Ευρώπης και δη στις αγορές της Αλβανίας και της Βουλγαρίας, με βασικό όχημα υλοποίησης της στρατηγικής αυτής τη Nikas Bulgaria EAD.

Σε ό,τι αφορά την αγορά της Ρουμανίας, η αναγνωριστική προσπάθεια για διείσδυση αποκάλυψε κινδύνους που ελλοχεύουν και τα όποια σχέδια μετατίθενται για το μέλλον, ενώ στην αγορά της Κύπρου η διοίκηση της Νίκας δηλώνει ικανοποιημένη από τη συνεργασία σε εμπορικό επίπεδο που υπάρχει με τη Γρηγορίου.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v