Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΑΒ Βασιλόπουλος: Αύξηση πωλήσεων 7,2% στο εξάμηνο

Ανθεκτική στην οικονομική κρίση και στη μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος του Έλληνα καταναλωτή αναδεικνύεται για ένα ακόμη τρίμηνο η ΑΒ Βασιλόπουλος, η οποία κατάφερε να ενισχύσει τις πωλήσεις της.

  • της Αλεξάνδρας Γκίτση
ΑΒ Βασιλόπουλος: Αύξηση πωλήσεων 7,2% στο εξάμηνο
Ανθεκτική στην οικονομική κρίση και στη μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος του Έλληνα καταναλωτή αναδεικνύεται για ένα ακόμη τρίμηνο η ΑΒ Βασιλόπουλος, η οποία κατάφερε να ενισχύσει τις πωλήσεις της.

Κόντρα στην κρίση, λοιπόν, η αλυσίδα τόσο σε επίπεδο ομίλου όσο και σε ενοποιημένο επίπεδο ενίσχυσε τον κύκλο εργασιών της, ο οποίος για τον όμιλο στο δεύτερο τρίμηνο του έτους αυξήθηκε κατά 5,42%, με αποτέλεσμα να διαμορφωθεί στα 387,272 εκατ. ευρώ, ενώ άνοδο της τάξεως του 7,2% κατέγραψε στο εξάμηνο, με αποτέλεσμα οι πωλήσεις να αγγίξουν τα 765,788 εκατ. ευρώ.

Σε ό,τι αφορά τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων, αυτά σημείωσαν κάμψη κατά 4,88% στο εξάμηνο, διαμορφούμενα στα 18,463 εκατ. ευρώ, ενώ μειώθηκαν σε ποσοστό 2,1% στο β΄ τρίμηνο, με αποτέλεσμα να αγγίξουν τα 13,146 εκατ. ευρώ.

Αντίστοιχα, τα κέρδη προ φόρων εξαμήνου μειώθηκαν κατά 11,5% και διαμορφώθηκαν σε 16,208 εκατ. ευρώ, ενώ στο β΄ τρίμηνο υποχώρησαν στα 11,392 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας κάμψη της τάξεως του 4,68%.

Πτωτικά κινήθηκαν το εξεταζόμενο χρονικό διάστημα και τα κέρδη μετά από φόρους, τα οποία σε επίπεδο εξαμήνου διαμορφώθηκαν στα 5,622 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας πτώση 46,5%, ενώ στο β΄ τρίμηνο ήταν 2,726 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας κάμψη της τάξεως του 67,39%.

Σημειώνεται ότι το πρώτο εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης αυξήθηκε σημαντικά και το απασχολούμενο προσωπικό του ομίλου, το οποίο αριθμεί πλέον 9.745 άτομα από 8.857 το αντίστοιχο διάστημα έναν χρόνο πριν.

--- Η ανακοίνωση της ΑΒ Βασιλόπουλος

"Ο όμιλος ΑΒ, συνεχίζοντας την εμπορική πολιτική που ασκεί τα τελευταία χρόνια στον τομέα των τιμών, ενισχύει το ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα με την περαιτέρω βελτίωση της σχέσης ποιότητας και τιμής των προϊόντων του και ως συνέπεια παραπάνω από 3.500 προϊόντα πουλιούνται σε τιμή κάτω του 1 ευρώ. Διευρύνει συνεχώς την ποικιλία του, εφαρμόζοντας το πολυεπίπεδο τιμών σε όλες τις κατηγορίες, αφήνοντας την τελική επιλογή στον πελάτη.

Επιπλέον, σε μία περίοδο σημαντικής οικονομικής επιβράδυνσης, ο όμιλος συνέχισε να επενδύει και να αυξάνει το προσωπικό του, ενώ παράλληλα συνέχισε να αυξάνει την κερδοφορία του. Ο όμιλος αύξησε το απασχολούμενο προσωπικό με 888 νέες θέσεις εργασίας, από 8.857 στο τέλος του α΄ εξαμήνου του 2009 σε 9.745 στο τέλος του α΄ εξαμήνου του 2010, εκ των οποίων 159 θέσεις εργασίας δημιουργήθηκαν από την αρχή της τρέχουσας χρήσης.

Ο όμιλος συνέχισε να αναπτύσσει το δίκτυό του και έχει ήδη επενδύσει περισσότερα από 29 εκατομμύρια ευρώ για ανοίγματα νέων καταστημάτων και ανακαινίσεις υπαρχόντων. Τον Νοέβριο του 2009 με την εξαγορά της Κορυφής στη Θράκη ενδυνάμωσε ακόμα περισσότερο τη θέση του στη Β. Ελλάδα.

Στις 30 Ιουνίου 2010, το δίκτυο πωλήσεων του ομίλου αριθμεί 219 καταστήματα, από τα οποία 169 είναι εταιρικά καταστήματα λιανικής πώλησης, 39 καταστήματα ανήκουν στο δίκτυο δικαιόχρησης (franchising) και 11 καταστήματα είναι χονδρικής πώλησης.

Στις εξαμηνιαίες ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις του ομίλου περιλαμβάνονται για πρώτη φορά οι οικονομικές καταστάσεις της θυγατρικής εταιρίας ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΚΟΡΥΦΗ Α.Ε., της οποίας η εξαγορά ολοκληρώθηκε την 23η Νοεμβρίου 2009.

Για τους παραπάνω λόγους, τα αποτελέσματα του α΄ εξαμήνου του 2010 δεν είναι συγκρίσιμα με αυτά του α΄ εξαμήνου της περυσινής χρήσης.

Ο κύκλος εργασιών (πωλήσεις) ανήλθε σε 765,8 εκατ. ευρώ για το α΄ εξάμηνο του 2010 από 714,4 εκατ. ευρώ το 2009, παρουσιάζοντας αύξηση 7,2%, οφειλόμενη στην εμπορική πολιτική της εταιρίας, στη διαρκή προσπάθεια για την αναβάθμιση των καταστημάτων της, καθώς και στη συνεισφορά των νέων καταστημάτων και των καταστημάτων της εταιρίας ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΚΟΡΥΦΗ Α.Ε.

Τα μικτά αποτελέσματα (μικτό κέρδος) ανήλθαν σε 177,6 εκατ. ευρώ για το α΄ εξάμηνο του 2010 από 163,1 εκατ. ευρώ το 2009, παρουσιάζοντας αύξηση 8,9%, μεγαλύτερη από αυτήν του κύκλου εργασιών, λόγω κυρίως της ορθολογικής διαχείρισης τόσο των αγορών όσο και των αποθεμάτων, καθώς και της αποτελεσματικής προώθησης των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.

Οι λειτουργικές δαπάνες ανήλθαν σε 161,6 εκατ. ευρώ για το α΄ εξάμηνο του 2010 από 146,8 εκατ. ευρώ το 2009, παρουσιάζοντας αύξηση 10,1%. Η αύξηση αυτή αντανακλά τις επενδύσεις για την ανακαίνιση και την αναβάθμιση των καταστημάτων, καθώς και την επίδραση των αποκτηθέντων καταστημάτων της εταιρίας ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΚΟΡΥΦΗ Α.Ε.

Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 36,1 εκατ. ευρώ για το α΄ εξάμηνο του 2010 έναντι 33,9 εκατ. ευρώ το 2009, παρουσιάζοντας αύξηση 6,4% οφειλόμενη κυρίως στην επίτευξη της αύξησης των πωλήσεων και του καλύτερου μικτού κέρδους.

Τα λειτουργικά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 19,5 εκατ. ευρώ έναντι 19,4 εκατ. ευρώ το 2008.

Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 16,2 εκατ. ευρώ για το α΄ εξάμηνο του 2010 από 16,3 εκατ. ευρώ το 2009.

Τα κέρδη μετά τους φόρους ανήλθαν σε 5,6 εκατ. ευρώ για το α΄ εξάμηνο του 2010 έναντι 10,5 εκατ. ευρώ το 2009. Τα κέρδη μετά τους φόρους είναι μειωμένα κατά 5,5 εκατ. ευρώ λόγω της έκτακτης εισφοράς που επιβλήθηκε στις 6 Μαΐου 2010 (Ν. 3845/2010).

ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ 2010

Για το δεύτερο εξάμηνο του 2010 η ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε, σχεδιάζει την επιτάχυνση της ανάπτυξής της με την προσθήκη 6 - 8 επιπλέον νέων καταστημάτων στο δίκτυό της, συμπεριλαμβανομένων των καταστημάτων του δικτύου διακαιόχρησης".

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο