Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Στους 200 χιλ. οι επισκέπτες του Smart Park

Το Smart Park γνώρισε υψηλά μεγέθη επισκεψιμότητας τον Απρίλιο, καθώς ξεπέρασε τους 200.000 επισκέπτες.

Στους 200 χιλ. οι επισκέπτες του Smart Park
Το Smart Park γνώρισε υψηλά μεγέθη επισκεψιμότητας τον Απρίλιο, καθώς ξεπέρασε τους 200.000 επισκέπτες.

Οπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση,  η αίσθηση ελευθερίας που προσφέρει το Εμπορικό Πάρκο, σε συνδυασμό με την πληθώρα αγοραστικών επιλογών που προσφέρονται στο καταναλωτικό κοινό, αποτέλεσαν συνιστώσες ενίσχυσης της επισκεψιμότητας και απόλαυσης της εμπειρίας shopping.

Παράλληλα, οι μικροί φίλοι του Smart Park είχαν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν σε διάφορα κινητικά παιχνίδια με πασχαλινά αυγά, να «εκτελέσουν» σημαντικές αποστολές ανεβασμένοι σε ποδήλατα, να λάβουν μέρος σε διαδραστικές αφηγήσεις για περιπέτειες και έθιμα του Πάσχα και τέλος να διασκεδάσουν ζωγραφίζοντας με κιμωλίες.

Αντίστοιχα, οι μεγάλοι φίλοι είχαν τη δυνατότητα να νοιώσουν τα «vibes» του πιο δυναμικά αναπτυσσόμενου fitness trend στον κόσμο, του CrossFit Βox, του κινητού γυμναστηρίου της Reebok ή να γιορτάσουν με τη Shiseido τα 140 χρόνια της, να απολαύσουν hand massage, επαγγελματικό μακιγιάζ, κα.

Υπενθυμίζεται ότι στο Smart Park λειτουργούν μερικά από τα σημαντικότερα ονόματα του λιανεμπορίου, όπως Jumbo, Carrefour, Κωτσόβολος, Hondos Center, Intersport, Alouette, Village Play Land, Mamas&Papas, Celestino, Calzedonia, Intimissimi, Tezenis, Bozikis, Systemgraph (Apple Premium Reseller), Wind, Mark Aalen, Octopus, Cook Shop, Jools, Domus Homus, Vertice, Kiosky’s (τύπος, τσιγάρα), Φαρμακείο B. Γαϊτανή σε συνεργασία με την Advance ενώ στο χώρο της εστίασης λειτουργούν τα πολλά υποσχόμενα concepts Σουβlike Ταχυφαγείο Ελλήνων και Ελλάς Μέλαθρον Αρώματα Καφέ. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι σύντομα οι αγοραστικές επιλογές των επισκεπτών του Πάρκου στο χώρο της μόδας θα ενισχυθούν σημαντικά με την προσθήκη των σημάτων H&M, Fullah Sugah by Skondras, Melcore και Paris.

Το Smart Park αναπτύσσεται στα Σπάτα, στο τέλος του κλάδου της Αττικής Οδού προς τη Ραφήνα (έξοδος 16Ρ). Στα σημαντικά πλεονεκτήματα του συμπεριλαμβάνεται η σύνδεση του μέσω κοινού πεζοδιαδρόμου με τα 125 καταστήματα μόδας του εκπτωτικού χωριού McArthurGlen Designer Outlet Athens και η γειτνίαση του με το Αττικό Ζωολογικό Πάρκο, δημιουργώντας ένα μοναδικό για τα ελληνικά δεδομένου προορισμό διασκέδασης και αγορών για ολόκληρη την Ελληνική Οικογένεια.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v