Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Δέλτα: Στόχος το 15% στην αγορά συμπυκνωμένου

Η διατήρηση του μεριδίου αγοράς και η κατάκτηση της πρωτοκαθεδρίας σε όγκο γάλακτος, είναι η στρατηγική που έχει χαράξει η ΔΕΛΤΑ Γάλακτος σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο αυτής κ. Αθ. Γιαννακάκο.

Δέλτα: Στόχος το 15% στην αγορά συμπυκνωμένου
της Αντιόπης Σχοινά

Η διατήρηση του μεριδίου αγοράς και η κατάκτηση της πρωτοκαθεδρίας σε όγκο γάλακτος, είναι η στρατηγική που έχει χαράξει η ΔΕΛΤΑ Γάλακτος σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο αυτής κ. Αθ. Γιαννακάκο.

Η ΔΕΛΤΑ με το λανσάρισμα του συμπυκνωμένου γάλακτος νέας γενιάς τάραξε τα νερά στο χώρο των γαλακτοκομικών, και στοχεύει σε μερίδιο αγοράς στο συγκεκριμένο χώρο για τον πρώτο χρόνο σε ποσοστό 8% ενώ στο τέλος της τριετίας αναμένει το μερίδιο της να έχει αγγίξει το 15%, δίνοντάς της έτσι και την πρωτοκαθεδρία στην ελληνική αγορά γαλακτοκομικών με ποσοστό 28% από 22% που κατέχει σήμερα.

Σημειώνεται ότι αυτό το ποσοστό αφορά σε όγκους γάλακτος από όλες τις κατηγορίες, καθώς η εταιρεία στο φρέσκο γάλα έχει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς.

Όπως τόνισε ο κ. Γιαννακάκος σε συνάντησή του με εκπροσώπους του τύπου, το συμπυκνωμένο γάλα αποτελεί σήμερα το 33% της συνολικής αγοράς γάλακτος ύψους 200 εκατ. ευρώ, γεγονός που σημαίνει ότι το 8% στο οποίο στοχεύει η ΔΕΛΤΑ για τον πρώτο χρόνο μεταφράζεται σε πωλήσεις ύψους περίπου 15 εκατ. ευρώ.

Το συμπυκνωμένο γάλα νέας γενιάς ΔΕΛΤΑ έχει διαφορετική συσκευασία από τα υπόλοιπα εβαπορέ, δέχεται λιγότερη θερμική επεξεργασία στην οποία οφείλεται το λευκό χρώμα που το διακρίνει και αποτελεί προϊόν έρευνας του ομίλου.

Η επένδυση της ΔΕΛΤΑ για την έρευνα την ανάπτυξη και την παραγωγή του νέου προϊόντος ανήλθε στα 3 εκατ. ευρώ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο