Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Τάσεις, εξελίξεις και στρατηγικές για το μέλλον

Τις σημαντικότερες στρατηγικές, τάσεις και εξελίξεις για τη ραγδαία ανερχόμενη αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου θα παρουσιάσει το eCommerce Conference

  • Real.gr
Τάσεις, εξελίξεις και στρατηγικές για το μέλλον
Τις σημαντικότερες στρατηγικές, τάσεις και εξελίξεις για τη ραγδαία ανερχόμενη αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου θα παρουσιάσει το eCommerce Conference, που πραγματοποιείται στις 23 Μαρτίου, από το περιοδικό Marketing Week, υπό την αιγίδα του GR.EC.A, του ελληνικού συνδέσμου ηλεκτρονικού εμπορίου, στο Αμφιθέατρο της OTEAcademy στο Μαρούσι.

Η Alibaba, η μεγαλύτερη εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου σήμερα, αποτελεί αντικείμενο της κεντρικής παρουσίασης, από τον πρώην επικεφαλής της για την περιφέρεια Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής, James Hardy.

Μεταφέροντας την εμπειρία του κινεζικού γίγαντα που άλλαξε τα δεδομένα στον παγκόσμιο χάρτη του e-commerce, αλλά και της εταιρείας Avenue 51 που διοικεί σήμερα, καθοδηγώντας την είσοδο επιχειρήσεων στην κινεζική αγορά, o James Hardy θα μιλήσει για τις στρατηγικές και τις σημαντικότερες τάσεις που θα «καθοδηγήσουν» το ηλεκτρονικό εμπόριο… αύριο.

Tον James Hardy θα πλαισιώσουν διεθνείς και έλληνες ομιλητές που θα παρουσιάσουν καλές πρακτικές και θα προτείνουν αποτελεσματικές λύσεις στις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον χώρο.

Ο Jonas Skovkonge, Digital Project Manager της LEGO group και ο Bernard Page, πρώην Επικεφαλής Brand & CRM της Shop Direct, του μεγαλύτερου home e-tailer στη Μ. Βρετανία, θα μεταφέρουν την εμπειρία δύο καινοτόμων παικτών στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου και θα μιλήσουν για την προσφορά ολοκληρωμένης και απρόσκοπτης εμπειρίας στον καταναλωτή.

Η Κατερίνα Φραϊδάκη, eCommerce Coordinator του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου- ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, θα καταθέσει την υφιστάμενη κατάσταση του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν στην ελληνική αγορά.

Τη νέα καινοτόμο υπηρεσία ACS Smart Points θα παρουσιάσουν για πρώτη φορά η Έλια Χάραρη, Marketing Manager και ο Γιώργος Μπουκίδης, CRM & Systems Solutions Manager της ACS και η Αθανασία Μπαζάνου, Digital Manager της Coral A.E. (Shell Licensee στην Ελλάδα).

Άλλες υπηρεσίες που συνδράμουν την ανάπτυξη των ηλεκτρονικών καταστημάτων εντός και εκτός τειχών θα παρουσιάσουν, τέλος, έμπειρα στελέχη του χώρου, όπως: Σοφία Αναδιώτου, Head of EMEA market expansion, Moosend και Θοδωρής Σακόπουλος, Owner, ToFarmakeioMou.gr, Παναγιώτης Γκεζερλής, CEO & Head of Consulting, Convert Group, Βαγγέλης Κοτσώνης, Co-founder και CEO, e-satisfaction, Δημήτρης Μανιάτης, Head, Reprise Media Athens, Αναστάσιος Σπανίδης, Διευθύνων Σύμβουλος, Generation Y International Interactive Agency.

Χρυσός Χορηγός του συνεδρίου είναι η ACS, Χορηγοί οι Generation Y και Reprise Media, Υποστηρικτές οι Convert Group, e-satisfaction και Moosend, Conferience Experience Sponsor το Conferience, Χορηγός Φιλοξενίας η OTEAcademy, Χορηγός Catering η Degustation και Χορηγός Εκτυπώσεων η Pressious Arvanitidis.

Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στο επίσημο site του συνεδρίου, www.e-commerceconference.gr.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο