Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

MasterCard: Λύση αναβάθμισης εταιρικών ταξιδιών

Η MasterCard Worldwide και η Carlson Wagonlit Travel (CWT), εταιρία σε θέματα διαχείρισης επιχειρηματικών ταξιδιών, ανακοίνωσαν την παρουσίαση ενός παγκόσμιου προγράμματος αναβαθμισμένων δεδομένων για ταξίδια με χρήση καρτών που απευθύνεται σε αγοραστές εταιρικών ταξιδιών.

MasterCard: Λύση αναβάθμισης εταιρικών ταξιδιών
Η MasterCard Worldwide και η Carlson Wagonlit Travel (CWT), εταιρία σε θέματα διαχείρισης επιχειρηματικών ταξιδιών, ανακοίνωσαν την παρουσίαση ενός παγκόσμιου προγράμματος αναβαθμισμένων δεδομένων για ταξίδια με χρήση καρτών που απευθύνεται σε αγοραστές εταιρικών ταξιδιών.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το εν λόγω πρόγραμμα θα εξασφαλίζει για τους πελάτες της CWT που θα πληρώνουν με εμπορικές κάρτες MasterCard μία συνεχή πληροφόρηση με δεδομένα υψηλής ποιότητας σχετικά με τις δαπάνες για ταξίδια και έξοδα παράστασης ανά τον κόσμο.

Κατά αυτό τον τρόπο, θα μπορούν οι διάφοροι οργανισμοί να βελτιστοποιούν και να θέτουν σε εφαρμογή γρηγορότερα ένα εταιρικό πρόγραμμα καρτών με παγκόσμια βάση.

Η συγκεκριμένη ανακοίνωση πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του Global Education Conference που διοργανώθηκε από το Association of Corporate Travel Executives (ACTE) στο Μόναχο, στις 21-23 Οκτωβρίου 2007.

Στον ”πυρήνα” αυτού του νέου προγράμματος για αναβαθμισμένα ταξιδιωτικά δεδομένα έγκειται ένα πλήρως ολοκληρωμένο, παγκόσμιο δίκτυο που βασίζεται στη χρήση καρτών και το οποίο θα επιτρέπει στους εκδότες καρτών MasterCard να παρέχουν σε εταιρίες όλων των μεγεθών, καθώς και σε κυβερνητικές υπηρεσίες, τη δυνατότητα να έχουν πρόσβαση, να αναλύουν και να ενεργούν βάσει πιο εμπλουτισμένων δεδομένων σχετικά με το ταξιδιωτικό τους πρόγραμμα.

Ενοποιώντας πληροφορίες σχετικές με τα ταξιδιωτικά προγράμματα, όπως κανόνες εταιρικής πολιτικής, δρομολόγια και λογιστικούς κώδικες, μαζί με τα πραγματικά έξοδα, μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες της CWT που διαθέτουν εταιρικές κάρτες MasterCard να περιορίσουν τα έξοδα.

”Οι αγοραστές εταιρικών ταξιδιών, ειδικά οι πολυεθνικές εταιρίες, απαιτούν πρόσβαση σε αυτόνομα δεδομένα που θα τους επιτρέπουν να παρακολουθούν πιο στενά τις ταξιδιωτικές δαπάνες, τόσο σε παγκόσμιο επίπεδο, όσο και σε περιφερειακό και ανά χώρα. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα τους δίνει ακριβώς αυτή τη δυνατότητα, καθώς θα επιτρέπει στους χρήστες να κατανοούν καλύτερα τα μοτίβα των ταξιδιωτικών δαπανών ανά τον κόσμο και να λαμβάνουν πιο ’έξυπνες’ επιχειρηματικές αποφάσεις”, δήλωσε ο Paul Adler, Αντιπρόεδρος του τομέα Ανάπτυξης Παγκόσμιου Εμπορίου της MasterCard Worldwide.

”Η MasterCard βρίσκεται στην ’καρδιά’ του παγκόσμιου εμπορίου και μαζί με την Carlson Wagonlit Travel, μπορεί να προσφέρει πιο ολοκληρωμένες και ουσιώδεις πληροφορίες που θα εκσυγχρονίσουν τις ταξιδιωτικές προμήθειες και θα περιορίσουν τα έξοδα”.

”Η CWT δεσμεύεται να παρέχει στους πελάτες της ολοκληρωμένα δεδομένα από πολλαπλές πηγές, ώστε να μπορούν να διαχειριστούν πιο αποτελεσματικά το ταξιδιωτικό τους πρόγραμμα. Ως παγκόσμιος ηγέτης, η MasterCard λαμβάνει δεδομένα στο επίπεδο της τιμολόγησης από τους ταξιδιωτικούς προμηθευτές ανά τον κόσμο. Σε συνεργασία με τους εκδότες καρτών MasterCard, η CWT μπορεί να διασφαλίσει ότι οι οργανισμοί θα λαμβάνουν τόσο λεπτομερείς πληροφορίες, ώστε να μπορούν να προσαρμόσουν τα έξοδα που χρεώνονται στους κεντρικούς ταξιδιωτικούς λογαριασμούς τους, να συναθροίζουν δεδομένα από διαπραγματεύσεις με προμηθευτές και να παρακολουθούν τη συμμόρφωση με τους κανόνες της πολιτικής τους”, δήλωσε η Dawn Raasch, Διευθύντρια του τομέα Global Product Management της Carlson Wagonlit Travel.

Πρόσθεσε ακόμα πως ”Ο εμπλουτισμός των δεδομένων θα μας βοηθήσει επίσης και στο να παρέχουμε στους πελάτες μας καλύτερες αναφορές και ακόμα πιο ουσιώδεις προτάσεις για τη βελτιστοποίηση των εταιρικών ταξιδιωτικών προγραμμάτων τους”.

Επί του παρόντος, το νέο πρόγραμμα αναβαθμισμένων δεδομένων για ταξίδια είναι διαθέσιμο στην Αυστραλία, στην Κίνα και στη Σιγκαπούρη, καθώς και σε 13 Ευρωπαϊκές αγορές: Αυστρία, Βέλγιο, Δανία, Γαλλία, Γερμανία, Ιρλανδία, Ιταλία, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία και Μεγάλη Βρετανία. Το πρόγραμμα θα παρουσιαστεί και σε άλλες αγορές εν καιρώ. Θα γίνεται πλήρης ενσωμάτωση των πληροφοριών ταξιδιωτικού περιεχομένου από τη CWT και θα αποστέλλονται μέσω του πακέτου λύσεων για εταιρικές πληρωμές της MasterCard, συμπεριλαμβανομένου και του SmartData,® του ηγετικού ’εργαλείου’ αναφοράς και συλλογής πληροφοριών για παγκόσμιες πληρωμές.

Ανάμεσα στους πρώτους εκδότες καρτών MasterCard που θα προσφέρει το νέο αυτό πρόγραμμα στους εταιρικούς πελάτες του είναι η εταιρία GE Money. Ο Geoff Beeson, Επικεφαλής του τομέα Market Strategy for Corporate Payment Services, σχολίασε: ”Ως ηγετικός παροχέας λύσεων για πολυεθνικές εταιρικές πληρωμές, καλωσορίζουμε με ιδιαίτερη χαρά αυτή την καινοτομία που αναπτύχθηκε από 2 μακροχρόνιους επιχειρηματικούς συνεργάτες μας.

Η αυτονομία των δεδομένων είναι ζωτικής σημασίας για τη διαδικασία ταξιδιωτικών προμηθειών των πελατών μας και η πρωτοβουλία αυτή δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες μας να επωφεληθούν των παγκόσμιων online πληροφοριών σχετικών με τις ταξιδιωτικές δαπάνες. Σε συνδυασμό με την εξειδικευμένη εμπειρία της CWT ανά τον κόσμο, συνεπάγεται πως οι πελάτες μπορούν να διαχειριστούν πιο αποτελεσματικά το ταξιδιωτικό τους πρόγραμμα”.

Το πρόγραμμα αναβαθμισμένων δεδομένων για ταξίδια της MasterCard και της CWT σέβεται τους εν ισχύ νόμους σχετικά με το απόρρητο των δεδομένων, συμπεριλαμβανομένης της ευρωπαϊκής νομοθεσίας περί προστασίας και απόρρητου των δεδομένων.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο