Καρδίτσα: Για τρίτη φορά άγνωστοι αφαίρεσαν σημαντικά μέρη από αντλιοστάσιο

Η ζημιά, όπως εκτιμάται από τη δημοτική Αρχή είναι πάρα πολύ μεγάλη και αποτιμάται σε μερικές χιλιάδες ευρώ.

Καρδίτσα: Για τρίτη φορά άγνωστοι αφαίρεσαν σημαντικά μέρη από αντλιοστάσιο
Για μία ακόμη φορά θύμα αγνώστων έπεσε το αντλιοστάσιο στο Αγναντερό πλησίον του Παμίσου ποταμού, στο δήμο Μουζακίου, καθώς για τρίτη φορά, όπως αναφέρεται από τη δημοτική αρχή, ξηλώθηκε όλη η ηλεκτρολογική εγκατάσταση ενώ αφαιρέθηκαν τμήματα και του αντλητικού συγκροτήματος.

Η ζημιά, όπως εκτιμάται από τη δημοτική Αρχή είναι πάρα πολύ μεγάλη και αποτιμάται σε μερικές χιλιάδες ευρώ.

«Το φαινόμενο της καταστροφής και των κλοπών σε αντλητικά συγκροτήματα συνεχίζεται, με συνέπεια, οι ζημιές που δημιουργούνται να είναι τεράστιες, με μεγάλο οικονομικό κόστος και επιβάρυνση των αγροτών, καθώς δεν είναι δυνατή η λειτουργία τους και η υποστήριξη της αρδευτικής διαδικασίας» τόνισε ο δήμαρχος Μουζακίου, Γιώργος Κωτσός.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο