Ημέρα χωρίς αυτοκίνητο

Κορυφώθηκαν οι εκδηλώσεις για τον εορτασμό της ημέρας χωρίς αυτοκίνητο, με δωρεάν αστικές μετακινήσεις για το επιβατικό κοινό.

  • Ant1
Ημέρα χωρίς αυτοκίνητο

Μετρό - ΣταθμόςΟι εκδηλώσεις για τον εορτασμό της ημέρας χωρίς αυτοκίνητο, κορυφώθηκαν το Σάββατο με δωρεάν αστικές μετακινήσεις για το επιβατικό κοινό, στο πλαίσιο της "Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Μετακίνησης".

Στόχος ήταν οι οδηγοί να αφήσουν το αυτοκίνητό τους και να χρησιμοποιούν περισσότερο τα μέσα μαζικής μεταφοράς για τις μετακινήσεις τους, όπως και να βελτιώσουν τη νοοτροπία και τη συμπεριφορά τους στις καθημερινές μετακινήσεις.

Η "Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Μετακίνησης" εορτάστηκε με σειρά εκδηλώσεων σε περισσότερες από 1300 ευρωπαϊκές μεγαλουπόλεις. Το υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών συμμετείχε στις προγραμματισμένες εκδηλώσεις του Δήμου Αθηναίων που διοργανώθηκαν από τις 15.00 το απόγευμα του Σαββάτου στην Πλατεία Κοτζιά.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο