Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΟΤΕ: To ”121” o πανελλαδικός αριθμός για βλάβες

To ”121” είναι ο αριθμός κλήσης για όλη την Ελλάδα που θα εξυπηρετεί τους πελάτες του ΟΤΕ για την αναγγελία βλαβών συνδέσεων σταθερής τηλεφωνίας (PSTN, ISDN BRA, ADSL) και θα υποστηρίζεται από 4 νέα σύγχρονα κέντρα αναγγελίας βλαβών.

ΟΤΕ: To ”121” o πανελλαδικός αριθμός για βλάβες
To ”121” είναι ο αριθμός κλήσης για όλη την Ελλάδα που θα εξυπηρετεί τους πελάτες του ΟΤΕ για την αναγγελία βλαβών συνδέσεων σταθερής τηλεφωνίας (PSTN, ISDN BRA, ADSL).

Ειδικότερα, από τώρα και στο εξής οι πελάτες του ΟΤΕ μπορούν να δηλώνουν βλάβη καλώντας το ”121” χωρίς χρέωση, καθημερινά, από τις 08.00 έως τις 21.00 και τα Σαββατοκύριακα από τις 08.00 έως τις 14.00.

Η λειτουργία του ”121” υποστηρίζεται από 4 νέα σύγχρονα κέντρα αναγγελίας βλαβών σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα και Ηράκλειο και καταργεί τον μέχρι τώρα μεγάλο αριθμό περιφερειακών βλαβοληπτικών κέντρων με διαφορετικούς αριθμούς κλήσης, διευκολύνοντας την πρόσβαση με συνήθη μέσο χρόνο αναμονής για αναγγελία βλάβης τα 20 δευτερόλεπτα.

Οπως δήλωσε σχετικά η γενική διευθύντρια Εταιρικών και Οικιακών Πελατών, κ. Σούλα Εβανς: ”Η πανελλαδική λειτουργία του ”121” αποτελεί ένα ακόμη βήμα στην εφαρμογή της πελατοκεντρικής μας εμπορικής πολιτικής για την ταχύτερη και καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας σ’ ολόκληρη την Ελλάδα”.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο