Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΕΙΕΠ: Διοργανώνει τα Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) μετά την περσινή μεγάλη επιτυχία, διοργανώνει για 2η συνεχή χρονιά το θεσμό των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών.

ΕΙΕΠ: Διοργανώνει τα Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών
Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) μετά την περσινή μεγάλη επιτυχία, διοργανώνει για 2η συνεχή χρονιά το θεσμό των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών.

Μέσα από μία αντικειμενική και διάφανη διαδικασία το Ινστιτούτο βραβεύει εταιρείες αλλά και διακεκριμένους επαγγελματίες από διάφορους κλάδους στον τομέα εξυπηρέτησης πελατών.

Ο θεσμός των ελληνικών βραβείων, κατ’ αντιστοιχία με τα ευρωπαϊκά, επιβραβεύει και προβάλλει σε ετήσια βάση καινοτόμες πρακτικές, που χρησιμοποιούνται για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη. Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών έχουν μεγάλη απήχηση στο ευρύτερο καταναλωτικό κοινό και στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, ενώ οι εταιρίες που διακρίνονται κερδίζουν το προνόμιο της εσωτερικής ενδυνάμωσης της κουλτούρας τους, ενώ παράλληλα αυξάνουν το πελατειακό όφελος.

Η απόκτηση βραβείου συντελεί στην ανταμοιβή των στελεχών της εταιρείας και ως αποτέλεσμα βελτιώνεται η απόδοση της ομάδας. Όσον αφορά στην ευρύτερη αγορά, με τη βράβευσή τους οι εταιρείες βελτιώνουν την εικόνα τους και εμπνέουν εμπιστοσύνη στους υπάρχοντες και μελλοντικούς πελάτες, οι οποίοι αυξάνονται διαρκώς.

Στόχος του θεσμού είναι η επιβράβευση των βέλτιστων πρακτικών στην εξυπηρέτηση πελατών μέσα σ’ ένα πνεύμα υγιούς ανταγωνισμού. Η αξιολόγηση γίνεται με την υιοθέτηση διεθνών επιτυχημένων πρακτικών μέσω της συνεργασίας με ομοειδείς φορείς του εξωτερικού και με την ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών μεταξύ των μελών. Τη βαρύτητα του θεσμού ενισχύει και φέτος με τη συμμετοχή του ο Καθηγητής κύριος Γεώργιος Πανηγυράκης, ως Προέδρος της Κριτικής Επιτροπής των βραβείων.

Οι κατηγορίες της βράβευσης είναι στο σύνολο εννέα και καλύπτουν όλα τα πεδία της εξυπηρέτησης πελατών:

• Επαγγελματίας της Χρονιάς: Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών
• Μάνατζερ της Χρονιάς στην Εξυπηρέτηση Πελατών
• Καινοτομία στην Εξυπηρέτηση Πελατών
• Καλύτερη Χρήση Τεχνολογίας στην Εξυπηρέτηση Πελατών
• Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Front Line
• Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Back Office
• Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς
• Ομάδα της Χρονιάς: Διαχείριση Παραπόνων
• Ομάδα της Χρονιάς: Εκπαίδευση στην Εξυπηρέτηση Πελατών

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο