Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Απελευθέρωση της ταχυδρομικής αγοράς αποφάσισε η Βουλή

Με στήριξη της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ και του ΛΑΟΣ, υπερψηφίστηκε επί της αρχής στην Ολομέλεια της Βουλής, το νομοσχέδιο για την απελευθέρωση της ταχυδρομικής αγοράς. Η συζήτηση του νομοσχεδίου και η παρουσία του Μάκη Βορίδη στα υπουργικά έδρανα με την ιδιότητα του μέλους της Νέας Δημοκρατίας, προκάλεσε ποικίλες αναφορές και σχόλια, που κατέληξαν και σε οξυμένη αντιπαράθεση.

  • Ant1
Απελευθέρωση της ταχυδρομικής αγοράς αποφάσισε η Βουλή

Με στήριξη της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ και του ΛΑΟΣ, υπερψηφίστηκε επί της αρχής στην Ολομέλεια της Βουλής, το νομοσχέδιο για την απελευθέρωση της ταχυδρομικής αγοράς.

Η συζήτηση του νομοσχεδίου και η παρουσία του Μάκη Βορίδη στα υπουργικά έδρανα με την ιδιότητα του μέλους της Νέας Δημοκρατίας, προκάλεσε ποικίλες αναφορές και σχόλια, που κατέληξαν και σε οξυμένη αντιπαράθεση.

Στην ομιλία του, ο υπουργός Μεταφορών, Επικοινωνιών και Δικτύων, Μάκης Βορίδης, επεσήμανε πως το νομοσχέδιο αποτελεί ενσωμάτωση ευρωπαϊκής Οδηγίας και ως εκ τούτου υπήρξε υποχρεωτικό για την ελληνική κυβέρνηση, η οποία ωστόσο εκτιμά πως θα λειτουργήσει θετικά, παρέχοντας φθηνότερες και καλύτερες υπηρεσίες.

«Με το νομοσχέδιο διαλύετε τα ΕΛΤΑ» σημείωσε ο Π. Λαφαζάνης (ΣΥΡΙΖΑ): «Ποια είναι η απελευθερωμένη αγορά; Να παίρνω εγώ την Αγουλινίτσα και οι άλλοι τα φιλέτα; Αυτό κάνατε με την ακτοπλοΐα: Οι άγονες γραμμές πληρώνονται αδρότατα απ' τον έλληνα φορολογούμενο. Φτάσαμε οι επιδοτήσεις να αυξάνονται και δρομολόγια να μην υπάρχουν. Θα εγκαταλειφθούν ταχυδρομικές υπηρεσίες στην ακριτική και αγροτική Ελλάδα - οι ιδιωτικές εταιρείες δεν υπάρχει περίπτωση να βάλουν το χέρι στην τσέπη - και ο φορολογούμενος θα πληρώνει τον ιδιώτη ΕΛΤΑ. Αυτά κάνατε και στις αεροπορικές εταιρείες» παρατήρησε ο εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο