Ζήτησε εισιτήρια στο «Βικελίδης»

Πάνω από χίλιοι οπαδοί του Ολυμπιακού θα είναι την Τετάρτη στο Μονπελιέ, ενώ έγινε αίτημα για 800 εισιτήρια για το ματς με τον Άρη στη Θεσσαλονίκη.

  • Real.gr
Ζήτησε εισιτήρια στο «Βικελίδης»
Οι οπαδοί του Ολυμπιακού επιθυμούν να βρεθούν στο πλευρό της ομάδας και στην επόμενη αποστολή της για το ελληνικό πρωτάθλημα, στο παιχνίδι με τον Άρη την προσεχή Δευτέρα στη Θεσσαλονίκη.


Διαβάστε αναλυτικά στο pamesports.gr

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο