Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΔΑΑ: Υποβαθμίζει τη σύσταση σε underweight η Morgan Stanley, η τιμή-στόχος

Πτώση της μετοχής από τα τρέχοντα επίπεδα βλέπει σε νέα του έκθεση ο διεθνής οίκος, εξ ου και η υποβάθμιση από «equal weight». Γιατί θεωρεί ότι η μετοχή δείχνει «πλήρως αποτιμημένη».

ΔΑΑ: Υποβαθμίζει τη σύσταση σε underweight η Morgan Stanley, η τιμή-στόχος

Σε υποβάθμιση της μετοχής του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (AIA) από “Equal-weight” σε “Underweight” και σε μείωση της τιμής στόχου στα €9,60 (από €10,10) προχώρησε η Morgan Stanley, επισημαίνοντας ότι μετά την έντονη άνοδο του 2025 η μετοχή δείχνει πλέον «πλήρως αποτιμημένη».

Όπως σημειώνει ο οίκος στην ανάλυση “EU Airports: Going Up the Regulatory Risk Curve”, η μετοχή του ΑΙΑ έχει ενισχυθεί περίπου +45% από την αρχή του έτους, λόγω της ισχυρής πορείας της επιβατικής κίνησης και του νέου επενδυτικού σχεδίου επέκτασης στα 40 εκατ. επιβάτες ετησίως.

Ωστόσο, η Morgan Stanley εκτιμά ότι από εδώ και πέρα τα περιθώρια κερδών και μερισμάτων θα πιεστούν από αυξημένα λειτουργικά κόστη και επιβράδυνση στις λιανικές δαπάνες ανά επιβάτη.

Παρά τη σταθερή αύξηση της επιβατικής κίνησης (άνω του 10% φέτος), οι αναλυτές θεωρούν πως το επιπλέον όφελος αντισταθμίζεται από προσωρινές μειώσεις τελών και εξαντλημένα carry-forward υπόλοιπα, ενώ η προοπτική για πρόσθετα ρυθμιστικά οφέλη είναι περιορισμένη έως το 2027.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Morgan Stanley, ο AIA διαπραγματεύεται σε πολλαπλασιαστή EV/EBITDA 2026e 10,1x, με μερισματική απόδοση 6,5% και equity IRR μόλις 7,8%, επίπεδα που θεωρούνται «πλήρη» σε σχέση με τους ευρωπαϊκούς ομίλους του κλάδου (ADP 11%, Aena 9,2%).

Η έκθεση χαρακτηρίζει τη φετινή πορεία του Αερολιμένα ως «εντυπωσιακή, αλλά ώριμη», υπογραμμίζοντας ότι η μετοχή έχει προεξοφλήσει τα περισσότερα θετικά νέα και ότι η επόμενη φάση ανάπτυξης, παρότι στρατηγικά σημαντική, θα συνοδευτεί από αυξημένο capex και χαμηλότερη ορατότητα κερδοφορίας.

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο