Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Ο δήμος Αιγάλεω επεμβαίνει άμεσα σε προβλήματα της καθημερινότητας

Μέχρι σήμερα, έχουν υποβληθεί περισσότερα από 30.000 αιτήματα πολιτών προς τον δήμο, από τα οποία έχουν επιλυθεί τα 27.269, δηλαδή το 91% των αιτημάτων.

Ο δήμος Αιγάλεω επεμβαίνει άμεσα σε προβλήματα της καθημερινότητας

Αποτελεσματική αποδεικνύεται η λειτουργία μιας ειδικής πλατφόρμας επικοινωνίας, καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων καθημερινότητας των δημοτών, που εφαρμόζει και λειτουργεί ο δήμος Αιγάλεω. Μέχρι σήμερα, έχουν υποβληθεί περισσότερα από 30.000 αιτήματα πολιτών προς τον δήμο, από τα οποία έχουν επιλυθεί τα 27.269, δηλαδή το 91% των αιτημάτων. Περίπου 2.300 αιτήματα βρίσκονται σε εξέλιξη και έχουν ήδη δρομολογηθεί από τις αρμόδιες δημοτικές υπηρεσίες.

Τα πιο συχνά αιτήματα που καταγράφονται στο διαχειριστικό σύστημα της πλατφόρμας αφορούν στις κατηγορίες «Ογκώδες αντικείμενο παρατημένο» και «Φωτισμός δημόσιος βλάβη». Επιπλέον, έχουν σταλεί περισσότερα από 5.360 προσωποποιημένα μηνύματα προς τους δημότες, κάνοντας την επικοινωνία μεταξύ δήμου και δημοτών άμεση και αμφίδρομη, ενώ έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα 4.743 κάτοικοι του Αιγάλεω.

Η συγκεκριμένη πλατφόρμα Novoville προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα αποστολής αιτημάτων, μέσω δωρεάν εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, προς διευθέτηση ζητημάτων που αφορούν στη λειτουργία της πόλης. Ο δημότης ή ο επισκέπτης του δήμου έχει τη δυνατότητα να δηλώνει σε πραγματικό χρόνο ζητήματα που συναντά στην καθημερινότητά του, όπως θέματα καθαριότητας και σκουπιδιών, εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα, θέματα ηλεκτροφωτισμού κ.α. Κάθε πολίτης μπορεί να στείλει άμεσα, χωρίς κόστος και χωρίς να τηλεφωνήσει ή να επισκεφτεί τον δήμο, όλα τα αιτήματα που τον αφορούν.

Στη συνέχεια, το αίτημα παραλαμβάνεται από την αρμόδια υπηρεσία, ενώ ο δημότης λαμβάνει ζωντανή ενημέρωση στο κινητό του τηλέφωνο για την πορεία επίλυσης του αιτήματος μέχρι την οριστική διευθέτηση. Οι υπηρεσίες του δήμου Αιγάλεω, από την άλλη πλευρά, έχουν πραγματική εικόνα των ζητημάτων της πόλης, μπορούν να προγραμματίσουν καλύτερα τις εργασίες τους και κυρίως είναι υπόλογες για το έργο και την ανταπόκρισή τους προς τους πολίτες.

Παράλληλα, ο δήμος μπορεί να ενημερώνει τους δημότες και επισκέπτες του για όλα τα δρώμενα που λαμβάνουν χώρα, μέσω της αποστολής νέων και ανακοινώσεων, καθώς και να λαμβάνει τη γνώμη τους για θέματα ποικίλης θεματολογίας με τη διεξαγωγή σύντομων διαβουλεύσεων.

«Τα αποτελέσματα αποδεικνύουν έμπρακτα ότι με τη βοήθεια των νέων τεχνολογιών, την ενεργή συμμετοχή των δημοτών και τη δουλειά, που καταβάλλουν καθημερινά οι δημοτικές υπηρεσίες, καταφέραμε να αναβαθμίσουμε σημαντικά την ποιότητα ζωής στον δήμο μας, ιδιαίτερα σε μία περίοδο που η ανάγκη για απρόσκοπτη, απομακρυσμένη εξυπηρέτηση των πολιτών είναι καίριας σημασίας», τόνισε μεταξύ άλλων σε δηλώσεις του ο δήμαρχος Αιγάλεω Γιάννης Γκίκας και πρόσθεσε: «Θα συνεχίσουμε να κάνουμε ό,τι είναι δυνατό για να μεταμορφώσουμε το Αιγάλεω σ'έναν πιο αποτελεσματικό, έξυπνο και βιώσιμο δήμο για όλους».

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v