«Διαβάζω τις προτάσεις σας, όποιες είναι λογικές, τις υιοθετούμε, αλλά σε κάποιες, κύριε Ανδρουλάκη, επιτρέψτε μου, νιώθω ώρες- ώρες ότι στον ανταγωνισμό σας με τον κύριο Τσίπρα, είστε έτοιμος να εισβάλετε στο Νομισματοκοπείο», δήλωσε ο Κυριάκος Πιερρακάκης απαντώντας στη Βουλή στην τοποθέτηση του Νίκου Ανδρουλάκη.
Αντέκρουσε τα επιχειρήματα του επικεφαλής του ΠΑΣΟΚ σημειώνοντας ότι «η Ελλάδα συγκλίνει. Το πραγματικό αποπληθωρισμένο κατά κεφαλήν ΑΕΠ της Ελλάδας έχει αυξηθεί 13% από το 2019 μέχρι το 2025, ευρωπαϊκά ο αντίστοιχος αριθμός ήταν 5,7%. Όγδοη καλύτερη επίδοση στην Ευρωπαϊκή Ένωση (έχει η Ελλάδα) με πραγματικό κατά κεφαλήν διαθέσιμο εισόδημα των νοικοκυριών, συν 14,3%, όταν στην Ευρωπαϊκή Ένωση είναι 6,6%».
Νωρίτερα ο Νίκος Ανδρουλάκης αναφέρθηκε στο θέμα της αναδρομικότητας του Νόμου Κατσέλη υποστηρίζοντας ότι θα έπρεπε να ισχύσει και για όσους έχασαν τη ρύθμιση.
«Επιλογή σας, λοιπόν, είναι να μιλάτε για αναδρομικότητα, αλλά όλοι αυτοί οι άνθρωποι -εξαιρέστε τους κακοπληρωτές, όσους δεν πληρώνουν, όπως λέτε, και βάλτε σε ένα καλάθι ρυθμίσεων τους υπόλοιπους, που πλήρωναν κάποια χρόνια και στην πορεία δεν άντεξαν, για να τους επαναφέρετε στη ρύθμιση. Αυτό σημαίνει αναδρομικότητα, δικαιοσύνης για όλους. Εμείς δεν μιλάμε για αυτούς που δεν πλήρωσαν τίποτα, όπως εσείς αναφέρατε ως παράδειγμα».