H εταιρεία ρούχων Burberry θα συνεργαστεί με την εταιρεία λιανικών πωλήσεων Farfetch για να διατίθενται όλα τα προϊόντα της μέσω διαδικτύου σε 150 χώρες, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η βρετανική εταιρεία.
Ανάλογες εταιρείες, όπως η Louis Vuitton και η Gucci μπαίνουν δυνατά στο ηλεκτρονικό εμπόριο στην προσπάθεια τους να προσεγγίσουν νεότερους πελάτες. Είτε φτιάχνουν δικά τους site είτε συνεργάζονται με άλλες εταιρείες.
Η Burberry ήταν μία από τις πρώτες εταιρείες που υιοθέτησαν τις ψηφιακές αλλαγές στη βιομηχανία της μόδας, δοκιμάζοντας τη νέα τεχνολογία στα καταστήματα και χρησιμοποιώντας τα social media για να δείξει τις κολεξιόν της.
Σύμφωνα με το Reuters, ανακοίνωσε ότι η συνεργασία με τη Farfetch θα επεκτείνει την παρουσία της παγκοσμίως και θα κάνει όλα τα προϊόντα της διαθέσιμα.
Η Farfetch είναι μία πλατφόρμα που δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να αγοράσουν ρούχα ή αξεσουάρ από 700 μάρκες και μπουτίκ.