Κατέβασε απότομα ταχύτητα η μεγαλύτερη διαφημιστική εταιρεία του κόσμου, η WPP, το τελευταίο τρίμηνο του 2019, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η εταιρεία την Πέμπτη, ενώ όπως ανακοίνωσε, δεν αναμένει κάποια βελτίωση το 2020.
Οπως μεταδίδει το Reuters, η βρετανική εταιρεία κολοσσός της επικοινωνίας και του μάρκετινγκ κατέγραψε 1,9% πτώση στα οργανικά έσοδα, βασική μέτρηση της εταιρείας, μετά την αύξησή τους κατά 0,5% το προηγούμενο τρίμηνο.
Οι μετοχές της υποχωρούν 14%, στο πιο χαμηλό σημείο από τις 8 Φεβρουαρίου του 2019.