Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Η Unilever αύξησε τις τιμές πάνω από 4% για να αντιμετωπίσει τον πληθωρισμό

Η άνοδος των τιμών βοήθησε την εταιρεία που έχει μάρκες όπως το σαπούνι Dove, τη μαγιονέζα Hellmann's και τα παγωτά Magnum να ξεπεράσει τις προσδοκίες το τρίμηνο που ολοκληρώθηκε τον Σεπτέμβριο.

Η Unilever αύξησε τις τιμές πάνω από 4% για να αντιμετωπίσει τον πληθωρισμό

Κατά περισσότερο από 4% αύξησε τις τιμές η Unilever το τρίτο τρίμηνο. Οπως μεταδίδουν οι Financial Times, η εταιρεία καταναλωτικών προϊόντων κάνει αγώνα για να αντιμετωπίσει τις ακριβές τιμές πρώτων υλών.

Η άνοδος των τιμών κατά 4,1% βοήθησε την εταιρεία που έχει μάρκες όπως το σαπούνι Dove, τη μαγιονέζα Hellmann's και τα παγωτά Magnum να ξεπεράσει τις προσδοκίες το τρίμηνο που ολοκληρώθηκε τον Σεπτέμβριο. Είχε αύξηση πωλήσεων 2,5% και τζίρο 13,5 δισ. ευρώ.

«Μπορείτε να δείτε ότι έχουμε αυξήσει τις τιμές... είναι απάντηση στα πραγματικά πολύ υψηλά επίπεδα πληθωρισμού που βλέπουμε», δήλωσε ο CFO, Graeme Pitkethly.

«Πιστεύουμε ότι θα συνεχιστεί μέχρι το τέλος της τρέχουσας χρονιάς και την επόμενη... Αναμένουμε ότι ο πληθωρισμός την επόμενη χρονιά θα μπορούσε να είναι υψηλότερος από φέτος».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v