Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Η BMW χάνει έδαφος στην Κίνα, στασιμότητα στις πωλήσεις

Οι πωλήσεις της BMW έμειναν σχεδόν αμετάβλητες το δεύτερο τρίμηνο. Η σημαντική υποχώρηση στην Κίνα αντισταθμίζει τα κέρδη σε ΗΠΑ και Ευρώπη.

Η BMW χάνει έδαφος στην Κίνα, στασιμότητα στις πωλήσεις

Στάσιμες παρέμειναν οι πωλήσεις της BMW το δεύτερο τρίμηνο, καθώς οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες συνέχισαν να χάνουν έδαφος έναντι των τοπικών παραγωγών στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο.

Οπως μεταδίδει το Bloomberg, οι παγκόσμιες παραδόσεις του ομίλου αυξήθηκαν κατά 0,4% σε σχέση με το προηγούμενο έτος σε 621.271 οχήματα. Ενώ οι μάρκες BMW και Mini σημείωσαν κέρδη στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ κατά τη διάρκεια των τριών μηνών μέχρι τον Ιούνιο, οι παραδόσεις στην Κίνα μειώθηκαν κατά 14%.

Τα αποτελέσματα της BMW απηχούν εκείνα των αντίστοιχων γερμανικών εταιρειών, οι οποίες έχουν παραχωρήσει μερίδιο αγοράς στην Κίνα σε εγχώριους παραγωγούς με επικεφαλής την BYD. Οι πωλήσεις του ομίλου Mercedes-Benz στη χώρα μειώθηκαν κατά 19% το δεύτερο τρίμηνο, ενώ οι παραδόσεις EV της Volkswagen στην Κίνα μειώθηκαν σχεδόν κατά ένα τρίτο.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο