Επεσαν οι πωλήσεις μπύρας της Heineken το δεύτερο τρίμηνο της χρονιάς, καθώς οι διαμάχες με λιανικούς εμπόρους σε όλη την Ευρώπη επηρέασαν αρνητικά τις πωλήσεις και περιόρισαν την ικανότητά της να εκμεταλλευτεί τον καλοκαιρινό καύσωνα.
Οπως μεταδίδει το Bloomberg, η ολλανδική ζυθοποιία ανέφερε πτώση 0,4% στον όγκο πωλήσεων κατά το δεύτερο τρίμηνο, χειρότερη από τις εκτιμήσεις των αναλυτών.
Ο κύριος παράγοντας ήταν η Δυτική Ευρώπη, όπου η Heineken ήρθε αντιμέτωπη με ομάδες λιανεμπόρων όσον αφορά τις διαπραγματεύσεις τιμών, οι οποίες διήρκεσαν περισσότερο από ό,τι είχε προβλέψει η εταιρεία.
Οι παρατεταμένες διαπραγματεύσεις στη Γαλλία, την Ολλανδία και την Ισπανία αποτέλεσαν χτύπημα για τις πωλήσεις, ανέφερε η Heineken. Η εταιρεία διατήρησε ωστόσο τις προβλέψεις για λειτουργικά κέρδη μεταξύ 4-8% για ολόκληρη τη χρονιά.