Οι ΑΠΕ πληρώνουν, οι κάτοικοι δεν εισπράττουν

Δεν είναι τόσο γνωστό, όμως ισχύει. Τα αιολικά και τα φωτοβολταϊκά πάρκα από μια ισχύ και πάνω πληρώνουν το 3% των ακαθάριστων εσόδων τους σε τρίτους.

Ποιοι είναι αυτοί; Το 1,7% πηγαίνει στους δήμους και το 1% στους κατοίκους. Το 0,3% των ακαθάριστων εσόδων πηγαίνει στο Πράσινο Ταμείο.

Η εκκαθάριση γίνεται από το υπουργείο Ενέργειας και Περιβάλλοντος όπως λένε. Όμως, η εκκαθάριση δεν γίνεται γρήγορα ή σχετικά γρήγορα. Αντίθετα, καθυστερεί καθώς περνάνε 2 με 3 χρόνια, όπως λένε οι ειδήμονες και όσοι έχουν πρώτη κατοικία (παλαιότερα και εξοχική) βλέπουν τα λεφτά με καθυστέρηση.

Είναι λοιπόν λογικό και δίκαιο το αίτημα να βρεθεί τρόπος ώστε η εκκαθάριση να γίνεται νωρίτερα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο