Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Όνομα: Χαμαιλέων
Περιοχή: Euro2day

Αποποίηση ευθυνών
Σεπ 14 2006

ΝΕΛ: Σε ”ακινησία” τα ταχύπλοα (updαted)

Νεότερη ενημέρωση, μας υποχρεώνει να ανανεώσουμε το χθεσινό σχόλιο μας:

Γράψαμε από χθες ότι μετά από περίπου… 40 ημέρες που δούλεψε τελικά το καλοκαίρι, το πασίγνωστο υπερταχύπλοο ”Αίολος Κεντέρης” βρίσκεται σε ακινησία. Οπότε πλέον δεν κάνει δρομολόγια κανένα από τα τρία ταχύπλοα της ΝΕΛ, το πιο σύγχρονο ”μισό” του στόλου της!

Τα άλλο δύο ταχύπλοα της σειράς ”Αίολος”, (Εξπρές Ι και ΙΙ) δεν δούλεψαν καθόλου ολόκληρο το καλοκαίρι, λόγω των γνωστών προβλημάτων με τις μηχανές.

Το εντυπωσιακό όμως είναι ότι πλην του Κεντέρης, που σταμάτησε προ ημερών, δεν θα κάνουν δρομολόγια πλέον (εφόσον εγκριθούν οι αιτήσεις ακινησίας που έχουν γίνει), ούτε τα επίσης ταχύπλοα ”Παναγιά Θαλασσινή” και ”Παναγιά της Πάρου”, παρότι δεν έχουμε φτάσει ακόμη, καλά καλά, στα μέσα του Σεπτέμβρη.

Τα δύο αυτά πλοία πάντως (και παραλείψαμε να το σημειώσουμε χθες), επί της ουσίας ΔΕΝ ανήκουν καν στη ΝΕΛ, αλλά στην μη εισηγμένη εταιρία που ελέγχει κατά 100% ο κ. Απ. Βεντούρης, τη C-Link.

Την οποία σκοπεύει μεν να εξαγοράσει η ΝΕΛ, αλλά έως τώρα η εξαγορά δεν έχει προχωρήσει. Απλά έχει συσταθεί ”κοινοπραξία” μεταξύ των δύο εταιριών, αγνώστων λοιπών στοιχείων και όρων συνεργασίας.

Εν ολίγοις, μόνον τρία πλοία παλαιάς τεχνολογίας που ανήκουν στη ΝΕΛ δεν προβλέπεται (απ’ ότι γνωρίζουμε τουλάχιστον) να ακινητοποιηθούν άμεσα: το ”Ταξιάρχης”, το ”Μυτιλήνη” και το ”Θεόφιλος”, (το οποίο πάντως προσωρινά δεν εκτελεί δρομολόγια κι αυτό, αλλά λόγω βλάβης).

Επίσης, κανονικά λειτουργούν τα δύο παραδοσιακά πλοία που ανήκουν στη C-Link, το ”Παναγιά της Τήνου” και το ”Παναγιά Χοζοβιώτισα”.

Η ΝΕΛ επιβεβαίωσε στο euro2day ότι έχουν υποβληθεί ”αιτήσεις ακινησίας” για το ταχύπλοο ”Αίολος Κεντέρης”, αλλά και για τα δύο ταχύπλοα της C-Link, το ”Παναγιά Θαλασσινή” και το ”Παναγιά της Πάρου”, προσθέτοντας ότι υπάρχει το δικαίωμα της ακινησίας για διάστημα 4,5 μηνών ετησίως.

Σε ερώτησή μας αν αιτία για την ”μαζική” ακινησία ήταν ενδεχομένως το πολύ υψηλό κόστος καυσίμων αυτών των ταχύπλοων πλοίων, αφού από την άλλη την συγκεκριμένη περίοδο (ούτε μέσα Σεπτεμβρίου ακόμη) εξακολουθεί να υπάρχει κίνηση από και προς τους νησιωτικούς προορισμούς (Μύκονος, Σαντορίνη, Πάρος, Νάξος κ.λ.π.), η απάντηση εκπροσώπου της εταιρίας ήταν απλά: ”Το χρονικό διάστημα της ακινησίας, το επιλέγει η ίδια η εταιρία”.

Καμμία αντίρρηση. Θα μείνουμε με την... απορία!

ΥΓ: Αρχίζουμε επίσης και μπερδευόμαστε λίγο με τις αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου που προτίθεται να κάνει η εταιρία ΝΕΛ.

Ως τώρα ξέραμε (από το Φεβρουάριο του 2006) ότι θα γίνει αύξηση μετοχικού κεφαλαίου στην οποία θα εισφερθούν σε είδος δύο επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία, καθώς και τρία οχηματαγωγά πλοία συμφερόντων του κ. Κ. Αγαπητού και θα εκδωθούν νέες μετοχές με τιμή διάθεσης 1,30 ευρώ ανα μετοχή.

Συγκροτήθηκε η επιτροπή του άρθρου 9 για να εγκρίνει την αποτίμηση της εισφοράς σε είδος; Θα προχωρήσει η συγκεκριμένη αύξηση; Θα προηγηθεί της νέας αύξησης που είναι με μετρητά (μέχρι ποσού 93,5 εκατ. ευρώ!) και με τιμή διάθεσης 1,50 ευρώ ανά μετοχή;

Τι ακριβώς θα συμβεί εν προκειμένω; Και σε ποιο στάδιο βρίσκεται η εξαγορά της C-LINK, (συμφερόντων του βασικού μετόχου της ΝΕΛ, Απόστολου Βεντούρη) που έχει μεν εγκριθεί από τη ΓΣ, πλην όμως έως στιγμής δεν έχει υλοποιηθεί;

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v