Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Όνομα: Χαμαιλέων
Περιοχή: Euro2day

Αποποίηση ευθυνών
Νοε 22 2021

Ο Αδωνις, η Γερμανία και το... θαύμα! - Ξεκόλλησε η Ελλάδα από τον πάτο στις τηλεπικοινωνιακές χρεώσεις

Ο Αδωνις, η Γερμανία και το... θαύμα! - Ξεκόλλησε η Ελλάδα από τον πάτο στις τηλεπικοινωνιακές χρεώσεις

ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Η στήλη άκουσε χθες ρεπορτάζ έγκριτου φιλοκυβερνητικού Μέσου περί των δηλώσεων του Αδώνιδος για τα της πανδημίας. Μιλούσε για τα μέτρα που παίρνει η χώρα μας «για να μη γίνει Γερμανία» (μεταξύ άλλων).

Αλαφιαστήκαμε λίγο και ψάχναμε τα στοιχεία μήπως συνέβη κάτι συνταρακτικό εκεί, πλην όμως διαπιστώσαμε ότι στη Γερμανία, όπου το lockdown παραμένει στο τραπέζι, εξακολουθούν να έχουν και λιγότερα κρούσματα και (πολύ) λιγότερους νεκρούς, ανά εκατ. πληθυσμού, κατά το τρέχον διάστημα.

Οσο για τις επιδόσεις της Γερμανίας, από την αρχή της πανδημίας έως σήμερα, επίσης δεν υπάρχει σύγκριση. Ούτε σε υποδομές υγείας ούτε και σε θύματα της πανδημίας. Δεν θέλουμε να τον στεναχωρήσουμε τον υπουργό μας, αλλά και σε θέματα Covid-19 τελικά μακάρι να ήμασταν «Βόρειοι». Για την ακρίβεια, πλέον και Σουηδοί να ήμασταν (το μαύρο πρόβατο της Βόρειας Ευρώπης σε θέματα πανδημίας, αν θυμάστε, τα γράφαμε κι εμείς) καλύτερα θα ήμασταν!

ΥΓ: Απορίας άξιο πράγματι, πώς έφτασαν οι Γερμανοί με το ισχυρότερο σύστημα υγείας στην Ευρώπη, αν όχι και στον κόσμο, να στέλνουν ασθενείς από κάποιες περιοχές (της Βαυαρίας) σε άλλες χώρες, όταν εξακολουθούν να έχουν λιγότερα, αναλογικά, κρούσματα και νεκρούς από τη χώρα μας, ενώ εμείς είμαστε μεν «στα όρια αντοχής» του συστήματος, αλλά τα... καταφέρνουμε.

Κάποιο θαύμα θα έχει γίνει!

 

ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ: Μετά από χρόνια που η Ελλάδα φιγουράρει στις πιο ακριβές χώρες της ΕΕ για το μέσο τιμολόγιο σε σταθερή και κινητή τηλεφωνία, ένα μικρό βήμα φαίνεται να έγινε το 2020, καθώς η χώρα μας βγήκε από τη λίστα με τις πιο ακριβές χώρες και μπήκε στην αμέσως προηγούμενη με τις «σχετικά ακριβές χώρες». Δεν το λες, βέβαια, και μεγάλη βελτίωση.

Η μελέτη για τις «τιμές κινητής και σταθερής ευρυζωνικότητας στην Ευρώπη 2020», που δημοσιεύτηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, δείχνει ότι για πρώτη φορά η χώρα μας ξεκολλά από τον πάτο.

Η μελέτη χρησιμοποιεί «καλάθια» υπηρεσιών και πραγματοποιήθηκε για την Ευρωπαϊκή Επιτροπή σε συνεργασία με την TÜV Rheinland. Ο μέσος όρος σε όλα τα καλάθια χρήσης ευρυζωνικής κινητής τηλεφωνίας και η διάκριση των τεσσάρων μεγάλων κατηγοριών αποκαλύπτει το μοτίβο που φαίνεται παρακάτω:

- Οι φθηνές χώρες είναι η Πολωνία, η Ρουμανία, η Εσθονία, η Ισπανία, η Ιρλανδία, η Σλοβενία, η Αυστρία, η Γερμανία και το Λουξεμβούργο.

- Οι σχετικά φθηνές χώρες είναι η Ολλανδία, η Σουηδία, η Σλοβακία, το Βέλγιο, η Φινλανδία και η Γαλλία.

- Οι σχετικά ακριβές χώρες είναι η Κροατία, η Ιταλία, η Βουλγαρία, η Λετονία, η Δανία και η Ελλάδα.

- Οι ακριβές χώρες είναι η Ουγγαρία, η Λιθουανία, η Μάλτα, η Πορτογαλία, η Κύπρος και η Τσεχία.

Θα έχει ενδιαφέρον πάντως να δούμε πώς θα διαμορφωθεί η εικόνα και μετά τις πρόσφατες μειώσεις φόρου…


ΕΡΓΟΣΕ: Πριν το τέλος του χρόνου εκτιμάται ότι θα βγουν στον «αέρα» οι διαγωνισμοί της ΕΡΓΟΣΕ για έξι νέα σιδηροδρομικά έργα, ύψους 3,3 δισ. ευρώ.

Τα νέα έργα είναι η σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη - Καβάλα - Τοξότες (την ανατολική σιδηροδρομική Εγνατία) με προϋπολογισμό 1,3 δισ. ευρώ, το τμήμα Αλεξανδρούπολη - Ορμένιο (815 εκατ. ευρώ), τη σύνδεση του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος» με τα λιμάνια της Ραφήνας (300 εκατ. ευρώ) και του Λαυρίου (380 εκατ.), τη σύνδεση του σιδηροδρομικού δικτύου με το λιμάνι της Πάτρας (514 εκατ. ευρώ) και τη σύνδεση του 6ου προβλήτα του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) με το δίκτυο που προωθείται ως ενιαία εργολαβία με τον προαστιακό σιδηρόδρομο της Δυτικής Θεσσαλονίκης.

Σημειώνεται δε ότι ήδη έχουν δημοπρατηθεί έργα συνολικού προϋπολογισμού 515,3 εκατ. ευρώ το τελευταίο χρονικό διάστημα, σε κάποια εκ των οποίων ήδη έχουν αναδειχθεί προσωρινοί ανάδοχοι (η κοινοπραξία Ιντρακάτ - Σιδηροδρομικά Έργα για τη β’ φάση ανάπτυξης του Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών, προϋπολογισμού 42,1 εκατ. ευρώ και η κοινοπραξία Τέρνα-Μυτιληναίου για την ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη, ύψους 84 εκατ. ευρώ).

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v