Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Όνομα: Χαμαιλέων
Περιοχή: Euro2day

Αποποίηση ευθυνών
Αυγ 29 2022

Νέο μοντέλο τραπεζικής από Alpha Bank - Viral λογαριασμοί πλήττουν τον τουρισμό - Η έκπληξη της Κτήμα Λαζαρίδης

Νέο μοντέλο τραπεζικής από Alpha Bank - Viral λογαριασμοί πλήττουν τον τουρισμό - Η έκπληξη της Κτήμα Λαζαρίδης

ΠΕΙΡΑΙΩΣ-ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΚΙΝΗΤΩΝ: Την απορρόφηση των εργασιών της Πειραιώς Real Estate από τη νεότευκτη Piraeus Real Estate Management (PREM) ετοιμάζει η Πειραιώς. Οι δύο εταιρείες τελούν ήδη υπό τον ίδιο διευθύνοντα σύμβουλο (Δημ. Ραγιάς).

Υπενθυμίζεται ότι η Πειραιώς «τρέχει» διαγωνισμό (project Valley) για την πώληση της PREM.

 

ΚΤΗΜΑ ΛΑΖΑΡΙΔΗ: Τη διανομή μερίσματος ύψους 0,03 ευρώ ανά μετοχή αποφάσισε τελικά παμψηφεί η ετήσια τακτική γενική συνέλευση της εισηγμένης, «κατ’ απόκλιση από την εισήγηση του διοικητικού της συμβουλίου».

Το αξιοσημείωτο δεν είναι ότι η εισηγμένη αποφάσισε να δώσει φέτος μέρισμα, αλλά το γεγονός ότι επί τόσα χρόνια δεν προχωρούσε σε χρηματικές διανομές προς τους μετόχους της, παρά τα κερδοφόρα αποτελέσματά της (π.χ. +1,41 εκατ. το 2020 και +2,5 εκατ. ευρώ πέρυσι) και κόντρα στην ισχυρή της ρευστότητα (με βάση τα στοιχεία της 31/12/2021, δείκτης καθαρού χρέους προς EBITDA μόλις στο 1,69).

Ο τίτλος διαπραγματεύεται στο ταμπλό του ΧΑ με P/E 12, ακριβώς στη λογιστική του αξία και με μερισματική απόδοση κοντά στο 1,8%, παρά το ότι θα μοιραστεί μόλις το 21,5% των περυσινών καθαρών κερδών της εταιρείας.

 

ALPHA BANK: Ένα νέο πελατοκεντρικό μοντέλο στη λιανική τραπεζική θα λανσάρει το 2023 η τράπεζα, επιδιώκοντας να καλύψει το μεγαλύτερο μέρος των αναγκών του ενεργού της πελατολογίου.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που προκύπτουν από τις οικονομικές καταστάσεις, το νέο μοντέλο θα δοκιμαστεί πιλοτικά τους επόμενους μήνες και θα υλοποιηθεί στις αρχές του 2023. Αιχμή του η ανάδειξη της βασικής σχέσης (lean core) πελάτη-Alpha, κάτι που προϋποθέτει γνώση των αναγκών και παλέτα διαφοροποιημένων λύσεων, ανά προφίλ ρίσκου.

Υπενθυμίζεται ότι η τράπεζα εισήγαγε εδώ και καιρό ένα νέο τµήµα πελατείας, το Priority, που εξυπηρετείται ήδη σε περισσότερα από 200 καταστήματα.

 

ΕΣΤΙΑΣΗ: Μπορεί η Ελλάδα να επιδεικνύει και φέτος ιδιαίτερη ανθεκτικότητα ως προορισμός και να βαδίζει για νούμερα-ρεκόρ, ωστόσο η φήμη της χώρας μας τον περασμένο Ιούλιο κατέγραψε μικρή πτώση, από το 9 στο 8,9, σε σχέση με τον Ιούνιο, σύμφωνα με ανάλυση του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ).

Στους παράγοντες που «ευθύνονται» γι’ αυτή τη μείωση συνέβαλαν, μεταξύ άλλων, τα αυξημένα κρούσματα κορωνοϊού, ο καύσωνας, οι πυρκαγιές, καθώς και υπέρογκες χρεώσεις που καταγράφηκαν μεμονωμένα σε εστιατόρια, ωστόσο, έκαναν τον γύρο του κόσμου, με τα ΜΜΕ του εξωτερικού να κάνουν viral τα συγκεκριμένα περιστατικά…

Ως προς τις βασικές ανταγωνίστριες χώρες της Ελλάδας σε επίπεδο τουρισμού, σε καλύτερη μοίρα βρίσκεται η Ιταλία…

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v