Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Οι δύο μονομάχοι για την ΕΥΑΘ

Δύο σχήματα πέρασαν στην τελική φάση του διαγωνισμού για την ΕΥΑΘ. Έντεκα οι ενδιαφερόμενοι για μαρίνα Αλίμου και τουριστικούς λιμένες Πόρου, Ύδρας και Νέας Επιδαύρου. Τις επόμενες μέρες η προκήρυξη για Εγνατία.

Οι δύο μονομάχοι για την ΕΥΑΘ

Έντεκα όμιλοι εκδήλωσαν ενδιαφέρον για την πολυετή παραχώρηση της μαρίνας Αλίμου μαζί με τους τουριστικούς λιμένες Πόρου, Ύδρας και Νέας Επιδαύρου.

Το Δ.Σ. του ΤΑΙΠΕΔ ενέκρινε τα δύο επενδυτικά σχήματα που θα συνεχίσουν στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού για την εξαγορά πλειοψηφικού πακέτου της Εταιρείας Ύδρευσης και Αποχέτευσης Θεσσαλονίκης (ΕΥΑΘ).

Πρόκειται για την κοινοπραξία της γαλλικής SUEZ Environment SAS με την ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις και την κοινοπραξία MEKOROT Development and Enterprise Ltd. (Ισραήλ) - Γ. Αποστολόπουλος A.E. Συμμετοχών - MIYA Water Projects Netherlands BV - ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή ABETE.

Μεταξύ των υποψηφίων για το πρώτο πακέτο μαρινών συγκαταλέγονται, κατά πληροφορίες, οι εισηγμένες Lamda Development (μαζί με την τουρκική Dogus με την οποία συνεργάζονται ήδη στη μαρίνα Φλοίσβου), ο όμιλος ΕΛΛΑΚΤΩΡ, ο όμιλος J&P ΑΒΑΞ, η Τεχνική Ολυμπιακή, καθώς και ο κατασκευαστικός όμιλος Archirodon  και η Majestic Jetties and Marinas που εδρεύει στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Στη συνεδρίαση του Δ.Σ. του ΤΑΙΠΕΔ συζητήθηκε και ο διαγωνισμός για το ακίνητο του Αγίου Ιωάννη Σιθωνίας καθώς και τα επόμενα βήματα μέχρι την προκήρυξη του διαγωνισμού για την 30ετή παραχώρηση της Εγνατίας Οδού. Μέσα στον επόμενο διάστημα αναμένεται να προκηρυχθούν οι διαγωνισμοί για τις μαρίνες Χίου και Πύλου, ενώ μέσα στο καλοκαίρι θα προχωρήσουν οι διαγωνισμοί για Αρετσού (Θεσσαλονίκη), Αργοστόλι και Λαύριο.

Επίσης, εγκρίθηκαν τα έξι επενδυτικά σχήματα που θα συνεχίσουν στη β’ φάση του διαγωνισμού για την αξιοποίηση του ακινήτου στον Άγ. Ιωάννη Σιθωνίας:

1.            Lamda Ανάπτυξη Έργων Α.E.,

2.            JSC Donskoy Tabak,

3.            Εταιρεία Ελληνικών Ξενοδοχείων Λάμψα Α.Ε.,

4.            Πόρτο Καρράς Α.Ε.,

5.            Δομοτεχνική Α.Ε.,

6.            Ιωάννης Μεντεκίδης και Γεώργιος Μεντεκίδης

Ειδικά για την Εγνατία, η προκήρυξη του διαγωνισμού για την 30ετή παραχώρηση του οδικού άξονα είναι θέμα ημερών, με τους ιδιώτες να αναλαμβάνουν την εκμετάλλευση τόσο των διοδίων της Εγνατίας όσο και των κάθετων οδικών αξόνων που ξεκινούν από τους ανισόπεδος κόμβος Καστοριάς (Δυτικής Σιάτιστας), Κορομηλιάς, Ιεροπηγής και Λαγκαδά - Σερρών καθώς και τα τμήματα που τη συνδέουν με τους μεθοριακούς σταθμούς Κρυσταλλοπηγής, Προμαχώνα και Ευζώνων.

Και στην Εγνατία Οδό θα εφαρμοστεί η ίδια τιμολογιακή πολιτική που ισχύει στους υπόλοιπους οδικούς άξονες. Το κόστος για τους οδηγούς θα αρχίζει από τα 4 ευρωλεπτά ανά χιλιόμετρο και θα φτάνει τα 6 ευρώλεπτά. Στις συγκεκριμένες τιμές πρέπει να προστεθεί ο ΦΠΑ και η πληθωριστική αναπροσαρμογή η οποία συνοδεύει μακροχρόνιες συμβάσεις.

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v