Επέκταση του Τραμ στον Πειραιά

Την επέκταση του Τραμ και μια σειρά από άλλες συγκοινωνιακές παρεμβάσεις στο πλαίσιο του ”Νέου Συγκοινωνιακού Χάρτη του Πειραιά” ανακοίνωσε σήμερα ο Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ Μιχάλης Λιάπης μετά από συνάντηση που είχε με το Δήμαρχο Πειραιά κ Παναγιώτη Φασούλα.

Επέκταση του Τραμ στον Πειραιά
Την επέκταση του Τραμ και μια σειρά από άλλες συγκοινωνιακές παρεμβάσεις στο πλαίσιο του ”Νέου Συγκοινωνιακού Χάρτη του Πειραιά” ανακοίνωσε σήμερα ο Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ Μιχάλης Λιάπης μετά από συνάντηση που είχε με το Δήμαρχο Πειραιά κ Παναγιώτη Φασούλα.

Ο κ Λιάπης τόνισε ότι:”Η έλευση του Τραμ στον Πειραιά έχει αποτελέσει ένα πραγματικό όραμα δεκαετιών για την πόλη. Ένα όραμα που αρχίζει πλέον να γίνεται πραγματικότητα. Για τη βελτίωση της καθημερινότητας, της ζωής των Πειραιωτών αλλά και όλων ημών που αγαπάμε την πόλη, την επισκεπτόμαστε, ή ταξιδεύουμε από το μεγάλο λιμάνι της χώρας. Γι αυτό και είμαστε δίπλα στην τοπική κοινωνία, με συναίνεση, μαζί με τη Δημοτική Αρχή, για τη χάραξη του Νέου Συγκοινωνιακού Χάρτη του Πειραιά. Προχωράμε σε μεγάλες επενδύσεις για υποδομές. Αναδιοργανώνουμε το σύστημα αστικών συγκοινωνιών. Υλοποιούμε αναπλάσεις σε κεντρικά σημεία της πόλης, στο πλαίσιο ενός συνολικού ανασχεδιασμού που θα κάνει τον Πειραιά μια ακόμη πιο φιλική πόλη για τους κατοίκους και τους επισκέπτες του”.

Συγκεκριμένα ο Νέος Συγκοινωνιακός Χάρτης του Πειραιά περιλαμβάνει

1. Επέκταση του Τραμ από το ΣΕΦ στον Πειραιά με την ακόλουθη διαδρομή: Στάση ”Ν. Φάληρο” > Οδός Μικράς Ασίας > Οδός Γρηγορίου Λαμπράκη > Λεωφόρος Βασιλέως Γεωργίου Α΄ > Πλατεία Καραϊσκάκη > οδός Εθνικής Αντιστάσεως > οδός Τροχιοδρόμων > Στάση τραμ ”ΣΕΦ”. Τα έργα θα έχουν ολοκληρωθεί στα τέλη του 2009 και η λειτουργία της νέας γραμμής θα την άνοιξη του 2010.

Παράλληλα, θα συνταχθεί μελέτη της Β’ Φάσης επέκτασης, που αφορά στην ενδοδημοτική γραμμή Τραμ Καμίνια - Χατζηκυριάκειο – Φρεαττύδα, προκειμένου να ακολουθήσει η δημοπράτηση του έργου.

Στο πλαίσιο των παραπάνω έργων θα υπάρξει σειρά συμπληρωματικών παρεμβάσεων όπως ανάπλαση πλατειών και χώρων κατά τη διαδρομή του Τραμ (πλατείες Καραϊσκάκη, Δηλιγιάννη, Αλυκάκου, Κοραή).

2. Υπογειοποίηση της γραμμής ΗΣΑΠ από το Σταθμό Φαλήρου μέχρι τον τερματικό σταθμό και δημιουργία νέου – υπογειοποιημένου σταθμού στα Καμίνια (οδός Γρ.Λαμπράκη). Οι διαγωνιστικές διαδικασίες για τη μελέτη του έργου έχουν ξεκινήσει και η κατασκευή θα έχει ολοκληρωθεί εντός του 2010.

3. Επικαιροποίηση της συγκοινωνιακής και κυκλοφοριακής μελέτης του Πειραιά από τον ΟΑΣΑ για τη συνολική αναδιοργάνωση των συγκοινωνιών της ευρύτερης περιοχής, με βάση τα νέα συγκοινωνιακά δεδομένα και τις απαιτούμενες κυκλοφοριακές αλλαγές.

4. Ενίσχυση της Δημοτικής Συγκοινωνίας με τη συντήρηση από τη ΕΘΕΛ 15 λεωφορείων του Δήμου και τον εφοδιασμό με πέντε νέα μικρά λεωφορεία από το Τραμ.

5. Ανακαίνιση της σιδηροδρομικής γραμμής από το Σταθμό Αγίου Ιωάννη Ρέντη στο Σταθμό Αγίου Διονυσίου για την εξυπηρέτηση των επιβατών πλοίων της Ακτής Βασιλειάδη. Ανακαίνιση του Σταθμού Αγίου Διονυσίου

Ο Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών δήλωσε επίσης: ”Ο Πειραιάς αποκτά ένα σύστημα αστικών συγκοινωνιών πρότυπο για όλη την Ελλάδα. Είναι η πρώτη φορά που τα συγκοινωνιακά μέσα στο μεγάλο λιμάνι αντιμετωπίζονται συνολικά με στόχο να λειτουργήσουν συμπληρωματικά το ένα με το άλλο και συνδυαστικά με τις ανάγκες μετακίνησης των πολιτών”.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο