Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Online εννέα στα δέκα παιδιά στην Ελλάδα

Οι Έλληνες «σερφάρουν» σχεδόν στο σύνολό τους στο διαδίκτυο ανεξαρτήτως ηλικίας μέσα από το κινητό τους. Πάνω από 8 στους 10 Έλληνες χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα και πάνω από 7 στους 10 πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές.

Online εννέα στα δέκα παιδιά στην Ελλάδα

Στον κόσμο του διαδικτύου «σερφάρουν» σχεδόν 9 στα 10 παιδιά [87%] ηλικίας 5-12 ετών, με τα σχετικά ποσοστά χρήσης Ιnternet για τις ηλικίες από 13 ετών να είναι στο 100%!

Στο 99% είναι οι ηλικίες 45-54 ετών ενώ στο 94% είναι οι ηλικίες από 55 έως 64 ετών, παρουσιάζοντας μικρή αύξηση σε σχέση με το 2021.

Σημαντική αύξηση παρουσιάζουν και οι μεγαλύτερες ηλικίες, με τη χρήση Ιnternet να φτάνει στο 84% στις ηλικίες 65-74 ετών πανελλαδικά, σημειώνοντας αύξηση 11% μέσα στα τελευταία δύο χρόνια.

Σύμφωνα με την νέα έκδοση της Έρευνας Focus on Tech Life που «τρέχει» με πρωτοβουλία της Focus Bari από το 1995, η χρήση Ιnternet στη χώρα μας είναι πλέον καθολική. Ειδικότερα, όπως καταγράφεται στην έρευνα, παρατηρείται αύξηση 3% από το 2021 μέχρι και σήμερα και από 94% η χρήση Ιnternet στη χώρα μας φτάνει πλέον το 96% [με οποιαδήποτε συχνότητα].

Συνεχώς αυξάνεται και ο βαθμός αξιοποίησης των δυνατοτήτων που δίνει το διαδίκτυο στους πολίτες-καταναλωτές για επικοινωνία, ενημέρωση, κοινωνικοποίηση, εκπαίδευση, αγορές κ.λπ.

Από τα πιο σημαντικά ευρήματα διαπιστώνεται ότι:

* Όλοι σχεδόν οι Έλληνες (94%) έχουν smartphone, το οποίο χρησιμοποιούν καθημερινά για να μπαίνουν στο Ιnternet. Παράλληλα καταγράφεται καθολική σύνδεση μέσω του smartphone για τις ηλικίες 13-54. Στο 72% διαμορφώνεται η σύνδεση μέσω smartphone στις ηλικίες 65-74.

* Πάνω από 8 στους 10 Έλληνες χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα. Σχεδόν καθολική η σύνδεση στις ηλικίες από 13 έως 44. Αξιοσημείωτο είναι ότι οι ηλικίες 65 έως 74 που χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα έφτασαν το 58% από 48% το 2021 (αύξηση  20%).

Ηλεκτρονικές αγορές

Πάνω από 7 στους 10 πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές, δείχνοντας τη δυναμική του ηλεκτρονικού εμπορίου, η οποία παραμένει υψηλή παρά το τέλος της πανδημίας. Ιδιαίτερα αυξημένο ποσοστό παρατηρείται στις μεγαλύτερες ηλικίες 65+ ετών, η οποία αγγίζει το 24% σε σχέση με το 2021. Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, οι περισσότεροι e-shoppers είναι μεταξύ των ηλικιών 25-34 ετών.

Τα παιδιά

Σχεδόν 9 στα 10 παιδιά 5-12 χρόνων μπαίνουν στο Ιnternet  είτε μέσω κινητού είτε μέσω tablet. Καθολική είναι η η χρήση [96%] στα παιδιά 10 και πάνω ετών. Ο μέσος χρόνος που αφιερώνουν οι μικροί μας φίλοι στο Ιnternet είναι 1,4 ώρα/ημέρα, με τα αγόρια 10-12 ετών να καταναλώνουν τον περισσότερο χρόνο, αγγίζοντας τις 1,7 ώρες/ημέρα.

Τα αγόρια συνδέονται στο διαδίκτυο κυρίως από το smartphone [42%], ενώ τα κορίτσια προτιμούν περισσότερο μέσω tablet [44%].

Τα παιδιά χρησιμοποιούν το διαδίκτυο κυρίως αναζητώντας ψυχαγωγικό περιεχόμενο (π.χ. video, μουσική) [60%] και ακολουθούν τα διαδικτυακά παιχνίδια [29%] και η αναζήτηση πληροφοριών διδακτικού / σχολικού περιεχομένου.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v