Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Τριπλή αντεπίθεση της Marriott στην ελληνική αγορά

Στρατηγική επιλογή του αμερικανικού κολοσσού, η κατοχύρωση ισχυρής παρουσίας στην Ελλάδα. Οι κινήσεις στην περιφέρεια και οι συμμαχίες με νέους Έλληνες «συμπαίκτες».

Τριπλή αντεπίθεση της Marriott στην ελληνική αγορά

Στην εποχή των «επώνυμων», διεθνώς αναγνωρίσιμων ξενοδοχείων φαίνεται πως εισέρχεται με ταχείς ρυθμούς η Ελλάδα. Το επιβεβαιώνει η είσοδος στην ελληνική αγορά ενός ακόμα εμπορικού σήματος του γνωστού ξενοδοχειακού ομίλου Marriott International.

Εξέλιξη μέσω της οποίας επιβεβαιώνεται, σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, πως η Ελλάδα αποτελεί «ζωτικό χώρο» επέκτασης του αμερικανικού ομίλου. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, αρχίζει και σχηματοποιείται το πλέγμα των  επιχειρηματιών του αμερικανικού ομίλου με παραδοσιακούς και νέους, ανερχόμενους «παίκτες» της ελληνικής αγοράς.

Στο πλαίσιο αυτό, η Marriott φέρεται να εμφανίζει σταδιακά τους νέους «συμπαίκτες» της στην Ελλάδα, μέσω των οποίων σχεδιάζει να αποκτήσει ισχυρή παρουσία στη χώρα μας.

Υπενθυμίζεται πως η Marriott είχε αποχωρήσει από την ελληνική αγορά στα τέλη του 2013, μετά τη μη ανανέωση της συμφωνίας διαχείρισης του ξενοδοχείου Ledra Marriott (του κυπριακού ομίλου Παρασκευαΐδη) της Λεωφόρου Συγγρού. Κίνηση η οποία δρομολόγησε και την αλλαγή ιδιοκτησίας του ξενοδοχείου (μέσω πλειστηριασμού της Alpha Bank) από τον κυπριακό όμιλο στην αμερικανική επενδυτική Hines.

Η επανεμφάνιση της Marriott στην Ελλάδα, ωστόσο, δεν έγινε από την… κύρια είσοδο της Αθήνας αλλά από την ελληνική περιφέρεια. Για την ακρίβεια, από την Κρήτη, όπου εντάχθηκαν στο δίκτυό της ξενοδοχεία της εταιρείας Ledra Hotels and Villas, συμφερόντων της οικογένειας του γνωστού καρδιοχειρουργού της Θεσ/νίκης Παναγιώτη Σπανού. Στην περίπτωση αυτή, το εμπορικό σήμα που «έριξε» στην ελληνική αγορά η Marriott ήταν το «Autograph Collection».

Η πρόσφατη περίπτωση της Πάτρας αφορά σε συμφωνία της Marriott  με την εταιρεία Εθνική Πανγαία ΑΕΕΑΠ, προκειμένου σε ακίνητο της δεύτερης να λειτουργήσει  το πρώτο ξενοδοχείο στην Ελλάδα, που θα είναι ενταγμένο στη νέα αλυσίδα  «Moxy Hotels» της Marriott. Ένα εμπορικό σήμα μπουτίκ ξενοδοχείων νέας γενιάς, που πρωτοεμφανίστηκε από τον αμερικανικό όμιλο στη διεθνή σκηνή το 2014. Κάπως έτσι, η Πανγαία έγινε ένας από τους νέους «συμπαίκτες» της Marriott στην ελληνική αγορά.

Είχε προηγηθεί άλλη συμφωνία της Marriott με τον όμιλο Χανδρή, προκειμένου από το 2018 να λειτουργήσει στο ακίνητο του πρώην ξενοδοχείου Metropolitan του ελληνικού ομίλου (στη συμβολή της Λ. Συγγρού με την παραλιακή) το νέο Athens Marriott. Το ξενοδοχείο ανακατασκευάζεται πλήρως αυτή την περίοδο, προκειμένου να αποτελέσει τη νέα «ναυαρχίδα» του ομίλου Marriott στην Ελλάδα.      

Η Marriott μετράει ήδη 11 ξενοδοχεία στην Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που είναι ενταγμένα σε εμπορικά σήματα της πρώην Starwood, με την οποία ενοποιήθηκε.

Ο ενιαίος όμιλος φέρεται να στοχεύει στη λειτουργία 15 ξενοδοχείων στη χώρα μας μέχρι  την επόμενη χρονιά (2018).

Ο όμιλος έχει ήδη παρουσία σε περιοχές όπως την Πελοπόννησο, τη Ρόδο, τη Μύκονο ενώ φέρεται να εξετάζει περιπτώσεις, μεταξύ άλλων, στην Αττική και την Κέρκυρα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v