Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Ντιλ Intrakat-London & Regional για τουριστική μονάδα στη Μύκονο

Σε συνεργασία με τον βρετανικό όμιλο θα αναπτυχθεί το ακίνητο της Μυκόνου. Οι εσωτερικές ανακατατάξεις στον όμιλο Intracom και οι νέοι στόχοι της διοίκησης μετά τη «μεταγραφή» του Δημήτρη Κούτρα.

Ντιλ Intrakat-London & Regional για τουριστική μονάδα στη Μύκονο

Σε συνεργασία με τον βρετανικό όμιλο London & Regional θα αναπτύξει η Intrakat ακίνητο 100 στρεμμάτων στην περιοχή Καλό Λιβάδι της Μυκόνου όπως ανακοίνωσε χθες η διοίκησή της.

Κατά τη διάρκεια της πρώτης συνέντευξης Τύπου μετά την ανάληψη της προεδρίας (και την απόκτηση του 20% των μετοχών) από τον πρώην επικεφαλής της ΑΚΤΩΡ Δημήτρη Κούτρα , η διοίκηση της Ιntrakat τόνισε πως ο σχεδιασμός προβλέπει την ανάπτυξη δύο ξενοδοχείων και μεγάλων βιλών επιφάνειας 10.000 τ.μ. και αξίας άνω των 10 εκατομμυρίων ευρώ εκάστη, καθώς αυτού του μεγέθους τα ακίνητα έχουν μεγάλη ζήτηση στο νησί.

Η London & Regional είχε συμμετάσχει στον διαγωνισμό για την παραχώρηση του Ελληνικού, στον οποίο τελικά κατατέθηκε μόνο μία προσφορά από τη Lamda Development, ενώ προ μηνών είχε αποκτήσει τουριστικό ακίνητο στη Ρόδο.

Στον όμιλο της Intracom Holding, όπως προέκυψε και από τις χθεσινές δηλώσεις του διευθύνοντος συμβούλου της Ιntrakat Πέτρου Σουρέτη, δίνουν ιδιαίτερο βάρος στον τομέα του τουρισμού. Η Ιntrakat έχει μισθώσει στην οδό Κολοκοτρώνη τριώροφο διατηρητέο κτίριο ιδιοκτησίας του Μετοχικού Ταμείου Στρατού, επιφάνειας 4.160 τ.μ., το οποίο θα μετατρέψει σε πεντάστερο ξενοδοχείο 44 κλινών. Με βάση τον σχεδιασμό, οι εργασίες ανακατασκευής θα ξεκινήσουν τον προσεχή Ιούνιο, με σκοπό τη μετατροπή του σε boutique hotel.

Ο κ. Σουρέτης επανέλαβε πως ο όμιλος έχει ακόμα ελπίδες για την αξιοποίηση της έκτασης των 250 στρεμμάτων της ΚΕΚΡΟΨ στο Ψυχικό. Χθες είχε προγραμματιστεί μια ακόμα δίκη για την τύχη του ακινήτου, αλλά αναβλήθηκε για τις 4 Δεκεμβρίου.

Από τη χθεσινή συνάντηση και τις εσωτερικές ανακατατάξεις στον όμιλο της Intracom Holdings προκύπτει πως η «μεταγραφή» του κ. Δημήτρη Κούτρα συνοδεύεται από επικέντρωση της Ιntrakat στις κατασκευές. Ετσι, η Ιntrakat απέκτησε τη συμμετοχή της μητρικής Intracom Holdings στην κοινοπραξία Μορέας, που διαχειρίζεται τον οδικό άξονα Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα (και τον κλάδο Λεύκτρο - Σπάρτη), αλλά και το αντίστοιχο ποσοστό (13,33%) στη Μορέας ΣΕΑ, που διαχειρίζεται τους Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών στον ίδιο άξονα.

Την ίδια στιγμή, μεταβίβασε τις συμμετοχές και δραστηριότητες στο real estate (Intradevelopment κ.ά.) στη μητρική εταιρεία, αλλά όπως προαναφέρθηκε διατηρεί παρουσία στον χώρο των ξενοδοχείων με τις υπό ανάπτυξη μονάδες στην οδό Κολοκοτρώνη στην Αθήνα και στα 100 στρέμματα στο Καλό Λιβάδι της Μυκόνου.

Ο κ. Σουρέτης είπε χθες πως η εταιρεία θα επιδιώξει να ενισχύσει την παρουσία της στον τομέα των παραχωρήσεων και παράλληλα μέσω της παρουσίας του κ. Κούτρα θα ενισχύσει τον ρόλο της στα δημόσια έργα και στις κατασκευές. Όπως είπε, «τόσα χρόνια ο κ. Κούτρας υπήρξε για εμάς ένας ισχυρός εχθρός που κοιτούσαμε πώς να αποδυναμώσουμε. Τώρα έγινε σύμμαχός μας και έτσι αποκτούμε μια ισχυρή ομάδα για να κυριαρχήσουμε στις κατασκευές».

Κατά τον κ. Κούτρα, «η Ιntrakat είναι μικρή στις κατασκευές και μπορεί να μεγαλώσει». Ο πρόεδρος της εταιρείας τόνισε πως ήταν μια μεγάλη ποιοτική αναβάθμιση η ανάληψη των έργων για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, για τα οποία τέλος του χρόνου προγραμματίζεται να παραδοθούν τρία -σε Ζάκυνθο, Καβάλα και Χανιά.

Οι πρώτες δηλώσεις Δημ. Κούτρα από τη νέα θέση

Ο κ. Κούτρας, αν και ρωτήθηκε χθες για το τι θα πράξει με το ποσοστό που εξακολουθεί να διατηρεί στην Ελλάκτωρ, απέφυγε να τοποθετηθεί. «Δεν έχω αποφασίσει ακόμη» είπε. «Ο κύκλος για μένα στην εταιρεία έχει κλείσει, έκανα μια πρόταση να εξαγοράσω το 49% των μετοχών της ΑΚΤΩΡ, που όμως δεν έγινε δεκτή» πρόσθεσε. Ενδιαφέρουσα ήταν και η άποψή του για το τι πρέπει να γίνει με τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού. Ο κ. Κούτρας είπε πως πρέπει να βγουν σε διαγωνιστική διαδικασία, μολονότι στο παρελθόν υπήρξε υπέρμαχος της επέκτασης της σύμβασης, με ανάληψη των έργων των επεκτάσεων από το σημερινό σχήμα της Αττικής Οδού.

Ειδικά για το 10% της Αττικής Οδού που ελέγχεται από την Τράπεζα Πειραιώς, ο κ. Κούτρας είπε πως υπάρχει συμφωνία με fund, για την εξαγορά του έναντι τιμήματος 50 έως 60 εκατ. ευρώ, το οποίο όπως είπε θα περάσει πρώτα από την κρίση των νυν μετόχων που έχουν το δικαίωμα πρώτης άρνησης.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v