Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Entersoft: Πώς γνώρισε κρεσέντο ανάπτυξης μέσα στη 10ετία της κρίσης

Επενδύσεις κόντρα στο ρεύμα, 3.500 πελάτες και διαρκώς νέα προϊόντα υψηλής τεχνολογίας. Παρουσίαση.

Entersoft: Πώς γνώρισε κρεσέντο ανάπτυξης μέσα στη 10ετία της κρίσης

Η ελληνική εταιρεία επιχειρηματικού λογισμικού Entersoft, είναι από πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα εκείνης της κατηγορίας εταιρειών που αντιμετώπισαν την 10ετή κρίση της χώρας (2010-19) με δυναμισμό και επενδύσεις.

Η θαρραλέα αυτή επιλογή έφερε διαρκή ανάπτυξη όλα αυτά τα χρόνια. To κέρδος ήλθε γιατί η Entersoft, όπλιζε όλα αυτά τα χρόνια με τα εργαλεία της αντεπίθεσης κατά της ύφεσης. Προϊόντα λογισμικού που εκσυγχρόνισαν την οργάνωσή τους, μείωσαν τα κόστη, ήλθαν πιο κοντά στους πελάτες τους.

Χάρη σε αυτή την πολιτική η Entersoft αυξάνει τα τελευταία χρόνια τους πελάτες της και έχει φτάσει τις 3.500 ελληνικές επιχειρήσεις, χωρίς να υπολογίζουμε τους πελάτες της στο εξωτερικό, καθώς έχει παρουσία σε 21 χώρες (Ρουμανία, Πολωνία, Ντουμπάι κλπ). Η εταιρεία είναι η πρώτη που επενδύει στους πιο προχωρημένους τομείς της τεχνολογίας, όπως –τα τελευταία χρόνια- στο cloud, στο Enterprise Mobility και στο Machine Learning.

 

Η συνεχής ανοδική πορεία της Entersoft είναι ένας συνδυασμός οργανικής ανάπτυξης και επιτυχημένων εξαγορών. Έτσι, είναι πρωτοπόρα στην ηλεκτρονική τιμολόγηση, καθώς το 2009 εξαγόρασε την εταιρεία Retail Link. Αυτό της δίνει ένα επιπλέον πλεονέκτημα αυτή την περίοδο, καθώς είναι πρωταρχικός στόχος της κυβέρνησης να προωθήσει με άλματα την ηλεκτρονική τιμολόγηση, κάτι που θα ενισχύσει περαιτέρω την πελατεία της Entersoft.

Αυτή η ανοδική πορεία της εταιρείας κόντρα στη δύσκολη 10ετία έφερε την εμπιστοσύνη πολύ σοβαρών θεσμικών επενδυτών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, που έχουν θέσεις στην Entersoft από το 2008 που μπήκε στην Εναλλακτική Αγορά του Χρηματιστηρίου Αθηνών. Η σχέση της εταιρείας με τους θεσμικούς και τους ιδιώτες επενδυτές είναι ισχυρή, καθώς όλα αυτά τα χρόνια έδινε διαρκώς αυξανόμενο μέρισμα που έφτανε το 60% των κερδών. Η κερδοφορία της είναι σταθερά υψηλή και αυξήθηκε την τελευταία τριετία που ξεπέρασε το 20%.

Το 94% των πελατών της Entersoft δηλώνει ότι θα έκανε σύσταση για τα προϊόντα της σε κάποια άλλη εταιρεία, κάτι που υπογραμμίζει τις καλές και στενές σχέσεις που διατηρεί με τους πελάτες της. Η Entersoft επένδυε διαρκώς μέσα στην κρίση, γνώρισε συνεχή ανάπτυξη όλα αυτά τα χρόνια και εμφανίζει στοιχεία που δείχνουν ότι είναι σε θέση να επιταχύνει.

Η κουλτούρα που έχει αναπτύξει η εταιρεία και η σταθερή της διοίκηση είναι μεγάλα ατού για το επόμενο βήμα. Οι επιτυχημένες εξαγορές που έχει πραγματοποιήσει τα τελευταία χρόνια και η ικανότητα της Entersoft να διαφυλάσσει το επιστημονικό της δυναμικό και να κρατάει στην Ελλάδα ικανά στελέχη, είναι ισχυρά «χαρτιά».

Τα τελευταία χρόνια εκτός από τη Retail Link για τις υπηρεσίες ηλεκτρονικής τιμολόγησης, εξαγόρασε την Alpha Software (2014) και το τμήμα Κινητών Υπηρεσιών (mobility) της Sieben, που την έφερε πιο μπροστά από όλη την αγορά.  Δεν είναι λοιπόν τυχαίο που κέρδιζε συνέχεια μερίδια αγοράς μέσα στην δεκαετία της κρίσης, ενώ παράλληλα διεύρυνε αισθητά την γκάμα των προϊόντων της. Εκτός από τη ναυαρχίδα του επιχειρηματικού software (ERP), διαθέτει τεχνολογία αιχμής για CRM, κινητές υπηρεσίες (Mobility), οργάνωση supply chain (WMS), και όλα αυτά με υποστήριξη από το Cloud.

Η Entersoft διαθέτει τη δομή και την τεχνογνωσία για να αξιοποιήσει το άνοιγμα της αγοράς, που είναι ορατό ήδη, αλλά αναμένεται να προχωρήσει πιο δυναμικά. Η κυβέρνηση σχεδιάζει να διευρύνει άμεσα και δυναμικά την ηλεκτρονική τιμολόγηση, καθώς και την αποϋλοποίηση των αποδείξεων λιανικής. Και τα δύο μέτρα θα διευρύνουν την αγορά της Entersoft.

H σταθερή ανάπτυξη ενίσχυσε το εταιρικό οικοδόμημα της Entersoft, που τα τελευταία χρόνια διευρύνει διαρκώς τα ταμειακά της διαθέσιμα (αυτή την περίοδο είναι πάνω από 3 εκατ. ευρώ). Αυτό σε συνδυασμό με το επιστημονικό της δυναμικό, της δίνουν την άνεση να επενδύει σε νέα προϊόντα και να προσφέρει τις πιο εξελιγμένες τεχνολογίες (τα τελευταία χρόνο σε προϊόντα Retail, Mobile, e-Commerce, Supply Chain κλπ). Κάπου εδώ βρίσκεται ένα από τα βασικά «μυστικά» της, που την έφεραν να έχει τόσο προβλέψιμη, σταθερά διψήφια ανάπτυξη από το 2002 που ιδρύθηκε: η Entersoft είναι πρώτη στην κούρσα για να προσφέρει προϊόντα επιχειρηματικού λογισμικού με την πιο προωθημένη τεχνολογία.

Η Entersoft είναι μια «17χρονη» που μεγάλωσε αθόρυβα και μεθοδικά και έχει φτάσει, μαζί με τη θυγατρική της Retail Link, να διαχειρίζονται ή να οργανώνουν συναλλαγές που φθάνουν το 12-13 % του ΑΕΠ! Οι ανάγκες ψηφιακού μετασχηματισμού των ελληνικών εταιρειών και Οργανισμών δείχνουν ότι θα συνεχίσει να το αυγατίζει!

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v