Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Αύξηση πωλήσεων τον Σεπτέμβριο για την Jumbo

Η εισηγμένη εμφάνισε αύξηση τζίρου 1,2% σε ετήσια βάση, περιορίζοντας την πτώση του κύκλου εργασιών στο εννεάμηνο στο -9,3%. Πώς κινήθηκε τους καλοκαιρινούς μήνες.

Αύξηση πωλήσεων τον Σεπτέμβριο για την Jumbo

Παραδοσιακά, ο Σεπτέμβριος είναι ο μήνας «επιστροφής στο σχολείο», που για το σύνολο του δικτύου καταστημάτων JUMBO συνεπάγεται θεαματική αύξηση της επισκεψιμότητας και σημαντική αύξηση του τζίρου, επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η εισηγμένη.

Φέτος, ο Σεπτέμβριος ήταν διαφορετικός. Στην αγορά επικρατούσε νευρικότητα και αβεβαιότητα, η οποία σε ένα βαθμό οφείλεται στο ισχυρό δεύτερο κύμα της πανδημίας αλλά και στη μεγάλη αναστάτωση στον χώρο της εκπαίδευσης.

Η μετατόπιση της έναρξης της σχολικής περιόδου και οι κατά τόπους περιορισμοί ουδόλως συνέβαλαν στην ομαλή λειτουργία της αγοράς. Αντιθέτως, προκάλεσαν σπασμωδικές αντιδράσεις από την πλευρά των καταναλωτών, με αντίστοιχη αυξομείωση του κύκλου εργασιών στις διάφορες περιοχές.

Ανακεφαλαιώνοντας τη μέχρι τώρα πορεία του 2020:

- Οι πωλήσεις του Ιανουαρίου κατέγραψαν αύξηση κατά περίπου +13%.

- Τον Φεβρουάριο 2020 ο τζίρος αυξήθηκε κατά +23%, σε σύγκριση με το 2019.

- Οι πωλήσεις του Μαρτίου, για τον Όμιλο, κατέγραψαν μείωση κατά -51% περίπου, επηρεαζόμενες από τις κατά τόπους κυβερνητικές αποφάσεις για τον περιορισμό της εξάπλωσης της πανδημίας.

- Τον Απρίλιο, με τα περισσότερα καταστήματα να παραμένουν κλειστά και τα υπόλοιπα απλώς να υπολειτουργούν, χάθηκε οριστικά και η πασχαλινή περίοδος. Οι πωλήσεις κατέγραψαν πτώση (-86%), σε σύγκριση πάντα με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι.

- Ο Μάιος έφερε τη σταδιακή επανεκκίνηση της οικονομίας. Με τα περισσότερα καταστήματα να λειτουργούν σε Ελλάδα και τα τρία από τα πέντε στην Κύπρο, σε συνδυασμό με τη βαθμιαία άρση των περιορισμών κίνησης σε Βουλγαρία και Ρουμανία, οι πωλήσεις του Ομίλου ωθούνται σε διψήφια ανάπτυξη (+13,6%) για τον μήνα αυτό.

- Ο Ιούνιος και ο Ιούλιος παρέμειναν σε θετική τροχιά, σημειώνοντας αύξηση των πωλήσεων κατά +5,8% και κατά +8% περίπου αντίστοιχα.

- Ο Αύγουστος έδειξε αρνητικό πρόσημο (-2%) λόγω της καθίζησης του τουρισμού.

- Ο Σεπτέμβριος 2020 έκλεισε με αύξηση των πωλήσεων για τον Όμιλο Jumbο κατά +1,2% περίπου, σε σχέση με τον Σεπτέμβριο 2019. 

Κατά συνέπεια, οι πωλήσεις για τον Όμιλο κατά το σύνολο των πρώτων 9 μηνών εμφανίζονται μειωμένες κατά -9,3% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα.

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v