Γερό "κανόνι" στις μεταφορές

"Έσκασε" τελικά το "κανόνι" της μεταφορικής εταιρίας και χώρων αποθήκευσης Caberos, με τις πρώτες εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για "φέσι" από 25 έως 40 εκατ. ευρώ.

  • του Μιχαήλ Γελαντάλι
Γερό
"Έσκασε" τελικά το "κανόνι" της μεταφορικής εταιρίας και χώρων αποθήκευσης Caberos, με τις πρώτες εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για «φέσι» από 25 έως και 40 εκατ. ευρώ.

Η εταιρία ιδρύθηκε το 1999 από την οικογένεια Καμπέρου και δραστηριοποιήθηκε από την αρχή στον τομέα των μεταφορών και logistics.

Στην τετραετία 1999 - 2002 γνώρισε σημαντική άνοδο σε πωλήσεις, που έφτασαν τα 14 εκατ. ευρώ και σε επενδύσεις σε πάγια πάνω από 15 εκατ. ευρώ.

Η εταιρία διατηρούσε αποθηκευτικούς χώρους, εγκαταστάσεις αλλά και δίκτυο διανομής στον Ασπρόπυργο και στην Πάτρα, ενώ τα τελευταία χρόνια μεγεθύνθηκε σημαντικά, κλείνοντας αποκλειστικό συμβόλαιο με τη γνωστή αλυσίδα Dia.

Τον τελευταίο έναν χρόνο η Caberos φέρεται να έδινε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές σε συμβόλαια μεταφοράς, ειδικά σε εγχώριες διαδρομές στις οποίες επικεντρώνονταν, κάτω και από το κόστος. Ενδεικτικά, με την τιμή του πετρελαίου στα 100 και πάνω δολάρια το βαρέλι, το κόστος μιας απλής μεταφοράς εμπορικού φορτίου από την Αθήνα προς την Πάτρα υπολογιζόταν στα 300 ευρώ.

Επιχειρηματικοί κύκλοι από την αχαϊκή πρωτεύουσα σημειώνουν πως εκείνη την περίοδο η Caberos διενεργούσε μεταφορές και με 200 ευρώ ανά κατεύθυνση.

Παράλληλα, ο επιχειρηματίας, που έφτασε σταδιακά να ελέγχει περισσότερα από 200 φορτηγά κλειστού τύπου, ενεπλάκη και στον χώρο των μέσων ενημέρωσης της Αχαΐας. Προηγουμένως είχε επιχειρήσει να εκδώσει εβδομαδιαία εφημερίδα με καθαρά γυναικείο περιεχόμενο, στην Αθήνα, προσπάθεια που εξαντλήθηκε στο 9ο - 10ο φύλλο της έκδοσης.

Στην Πάτρα απέκτησε τον έλεγχο τηλεοπτικού και ραδιοφωνικού σταθμού αλλά και τοπικής εβδομαδιαίας εφημερίδας. Συγκεκριμένα, φέρεται να ελέγχει τους ραδιοφωνικούς σταθμούς Relax FM 88,2, Ημέρα FM 90,4 και Ράδιο Γάμμα 94 FM, τον τηλεοπτικό σταθμό Teletime και την εφημερίδα "Ημέρα". Επίσης ο όμιλος επιχειρήσεων Caberos περιλαμβάνει και τις εταιρίες Caberos Aviation και την κατασκευαστική Σύγχρονη Κατασκευή.

Οι ίδιες πηγές σημειώνουν πως τον τελευταίο ένα χρόνο ήταν έντονη η κόντρα της οικογένειας Καμπέρου με ναυτιλιακούς παράγοντες της περιοχής, προς τους οποίους το άνοιγμα του Καμπέρου υπολογίζεται στα περίπου 5 εκατ. ευρώ.

Ο κ. Καμπέρος λέγεται πως διαφήμιζε στη βορειοδυτική Πελοπόννησο και στη δυτική Ελλάδα τις πολύ καλές σχέσεις του με τον κ. Βίκτωρα Ρέστη. Η πλευρά του εφοπλιστή φέρεται να συμμετείχε σε κάποια από τα ΜΜΕ της πλευράς Καμπέρου. Οι ίδιοι κύκλοι ισχυρίζονται πως η εμπλοκή αυτή είχε δημιουργηθεί όταν ο κ. Β. Ρέστης έδωσε ένα ελικόπτερο στον Καμπέρο, με τον τελευταίο αντί κεφαλαίων να προσφέρει μετοχές των ΜΜΕ επιχειρήσεών του.

Ήδη στην αχαϊκή πρωτεύουσα αναφέρονται ονόματα τριών τραπεζικών ομίλων, εισηγμένων στο Χ.Α., στους οποίους ο μεταφορικός όμιλος λέγεται ότι είχε άνοιγμα κοντά στα 12 εκατ. ευρώ.

Πληροφορίες κάνουν λόγο για εμπλοκή και τοπικής συνεταιριστικής τράπεζας, με άνοιγμα λιγότερο όμως από 1 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με πληροφορίες, εξετάζεται η υποβολή αίτησης υπαγωγής της εταιρίας σε καθεστώς συνδιαλλαγής με τους πιστωτές της (άρθρο 99), ενώ με την υπόθεση ασχολείται ενεργά ο κ. Ανδρέας Μπούμης, έμπειρο τραπεζικό στέλεχος.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v