Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Audiovisual: Τι "παίζει" με τη ρευστότητητα

Τουλάχιστον 21,15 εκατ. ευρώ θα πρέπει να αντλήσει από την ΑΜΚ η Audiovisual για να καλύψει τις ανάγκες κεφαλαίου κίνησης. Οι δεσμεύσεις των βασικών μετόχων και οι εναλλακτικές. Τι αναμένει για το 2010.

Audiovisual: Τι
Σύμφωνα με τη διοίκηση της Audiovisual, για να καλύψει ο όμιλος τις ανάγκες του σε κεφάλαιο κίνησης για τους επόμενους 12 μήνες θα χρειαστούν να αντληθούν από τη δρομολογούμενη αύξηση μετοχικού κεφαλαίου κατ’ ελάχιστον 21,15 εκατ. ευρώ.

Με δεδομένη όμως την τρέχουσα δυσμενή συγκυρία στο Χ.Α., η πλήρης κάλυψη της ΑΜΚ ύψους έως 24,5 εκατ. ευρώ (2 νέες μετοχές για κάθε 1 παλαιά, προς 0,71 ευρώ) δεν θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη.

Ωστόσο, οι βασικοί μέτοχοι έχουν δεσμευτεί ότι θα συνεισφέρουν συνολικά 16,15 εκατ. (τα 14,6 εκατ. τα έχουν ήδη καταβάλει) κι έτσι απομένει από τους επενδυτές μειοψηφίας η άντληση κατ’ ελάχιστον 5 εκατ. ευρώ.

Αν κάτι τέτοιο τελικά δεν επιτευχθεί, τότε η διοίκηση της Audiovisual θα προχωρήσει με σειρά προτεραιότητας στις παρακάτω κινήσεις:

Α. Θα αυξήσει τα δανειακά της κεφάλαια, αξιοποιώντας μη καλυφθέντα όρια των υφιστάμενων δανειακών συμβάσεων, μέσω προσκόμισης στις τράπεζες ισόποσων επιταγών υφιστάμενων πελατών.

Β. Σε περίπτωση μη ευόδωσης της παραπάνω επιλογής, θα επιδιώξει τη βελτίωση των όρων συνεργασίας με προμηθευτές και πελάτες.

Γ. Και σε κάθε περίπτωση, υπάρχουν και οι επιλογές της άντλησης ρευστότητας μέσω sale and lease back, της αναθεώρησης του επενδυτικού της πλάνου, καθώς και της άντλησης επιπρόσθετων δανειακών κεφαλαίων με την εγγύηση των βασικών μετόχων.


Η πορεία του 2010

Στο εννεάμηνο του 2009, ο κύκλος εργασιών είχε παρουσιάσει κάμψη 12% και το αποτέλεσμα ήταν ζημιογόνο. Ο εισηγμένος όμιλος, που κατέχει ηγετική θέση στις αγορές που δραστηριοποιείται, υλοποιεί ήδη πρόγραμμα ριζικής αναδιοργάνωσής του.

Σύμφωνα με τη διοίκησή του, το 2010 εκτιμάται ότι η οικονομική κρίση θα συνεχίσει να επηρεάζει τη ζήτηση υπηρεσιών ψυχαγωγίας, αν και μεταξύ των υποκλάδων όπου δραστηριοποιείται η Audiovisual παρουσιάζονται σημαντικές διαφορές.

Για παράδειγμα, θετική τάση αναμένεται να σημειώσει η εκμετάλλευση κινηματογραφικών αιθουσών μέσω της θυγατρικής STER Cinemas, ενώ λόγω της οικονομικής κρίσης και των περιορισμένων διαφημιστικών εσόδων των τηλεοπτικών σταθμών η παραγωγή τηλεοπτικών σειρών από τη θυγατρική On Production πιστεύεται ότι θα παρουσιάσει πτωτική τάση.

Επίσης, η ανταπόκριση του κοινού στο ψυχαγωγικό πάρκο Allou Fun Park εκτιμάται ότι θα συνεχιστεί το 2010, διατηρώντας σε ικανοποιητικό επίπεδο τα μεγέθη της θυγατρικής Ελληνικά Ψυχαγωγικά Πάρκα.

Στέφανος Kοτζαμάνης [email protected]

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v