Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

McArthurGlen:Οι στόχοι του 1ου εκπτωτικού κέντρου

Σε ετήσιο τζίρο της τάξεως των 100 εκατ. ευρώ προσβλέπει για το πρώτο designer outlet που αναπτύσσει και θα θέσει σε λειτουργία στις αρχές Ιουνίου στη χώρα μας ο βρετανικός οίκος McArthurGlen.

McArthurGlen:Οι στόχοι του 1ου εκπτωτικού κέντρου
Σε ετήσιο τζίρο της τάξεως των 100 εκατ. ευρώ προσβλέπει για το πρώτο designer outlet που αναπτύσσει και θα θέσει σε λειτουργία στις αρχές Ιουνίου στη χώρα μας ο βρετανικός οίκος McArthurGlen, στόχος που σύμφωνα με τους εκπροσώπους του στην Ελλάδα είναι απόλυτα εφικτός παρά την οικονομική κρίση.

Μάλιστα, εκτιμάται ότι το εκπτωτικό κέντρο θα καταφέρει να «πιάσει» τον συγκεκριμένο οικονομικό στόχο από τον δεύτερο χρόνο της λειτουργία του χάρη στις χαμηλές τιμές κατά 35 – 70% στις οποίες θα προσφέρουν τα επώνυμα είδη ένδυσης – υπόδησης και εξοπλισμού σπιτιού τα περίπου 100 καταστήματα που θα φιλοξενούνται στο McArthurGlen Designer Outlet Athens.

Το εκπτωτικό κέντρο, η κατασκευή του οποίου έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και η έναρξη της λειτουργίας του έχει προγραμματιστεί για τις 2 Ιουνίου 2011, βρίσκεται στα Σπάτα κοντά στο Αττικό Ζωολογικό Πάρκο και καλύπτει επιφάνεια 21.000 τ.μ.

Πρόκειται για επένδυση ύψους 100 εκατ. ευρώ που υλοποιείται από κοινού από τον οίκο ανάπτυξης - διαχείρισης εκπτωτικών κέντρων McArthurGlen και την ελληνική εταιρία real estate Bluehouse Development. Εκτός από τα καταστήματα, τα οποία θα πωλούν προϊόντα γνωστών οίκων όπως Versace, Cavalli, Moschino, Ferre, Trussardi, Richmond κ.α., στο συγκρότημα θα λειτουργούν επίσης δέκα εστιατόρια και καφέ, ενώ θα υπάρχουν περί τις 2.000 θέσεις για τη στάθμευση οχημάτων.
 
Αξίζει να σημειωθεί ότι το εκπτωτικό κέντρο έχει σχεδιαστεί με βάση αρχιτεκτονική που θα παραπέμπει στην γραφική Πλάκα, καθώς και ότι αποτελεί το εικοστό designer outlet του βρετανικού οίκου.

Η McArthurGlen έχει παρουσία σε επτά ευρωπαϊκές χώρες, έχοντας δημιουργήσει μέχρι σήμερα 19 εκπτωτικά κέντρα με συνολική επιφάνεια 500.000 τ.μ. που επισκέπτονται περίπου 75 εκατομμύρια καταναλωτές σε ετήσια βάση.

Την επιτυχία των έργων της στο εξωτερικό ελπίζει πως θα επαναλάβει και στην Ελλάδα, όπως τόνισε ο γενικός διευθυντής της McArthurGlen Γιάννης Κασιμάτης κατά τη διάρκεια της χθεσινής επίσημης παρουσίασης του project.

Ο κ. Κασιμάτης δήλωσε αισιόδοξος για την πορεία του ελληνικού εκπτωτικού κέντρου, αν και αυτό ξεκινά τη λειτουργία του σε μια εποχή όπου οι καταναλωτικές δαπάνες εμφανίζουν σταδιακή υποχώρηση λόγω της κρίσης. Σύμφωνα με τον ίδιο, οι έλληνες καταναλωτές προτιμούν τις γνωστές και επώνυμες μάρκες, τις οποίες το McArthurGlen Designer Outlet Athens θα μπορεί να τις εξασφαλίζει πλέον σε ιδιαίτερα προσιτές τιμές.

Μισθωμένο το 70% των χώρων

Λίγο πριν τα εγκαίνια του εκπτωτικού κέντρου στα Σπάτα, το ποσοστό των μισθώσεων διαμορφώνεται στο 70% των εμπορικά εκμεταλλεύσιμων χώρων του. Ωστόσο, εκτιμάται πως σταδιακά θα μισθωθούν και οι υπόλοιποι χώροι.

Σημειώνεται ότι κατά την πλήρη λειτουργία του McArthurGlen Designer Outlet Athens υπολογίζεται πως θα απασχολούνται περί τους 1.000 εργαζομένους. Σε ότι αφορά στην εκτιμώμενη επισκεψημότητα, οι επενδυτές δεν θέλησαν στην παρούσα φάση να ανακοινώσουν τους αριθμητικούς τους στόχους.

Ανέφεραν, πάντως, ότι το συγκρότημα βρίσκεται σε απόσταση μόλις 30 λεπτών από το κέντρο της Αθήνας, γεγονός που σημαίνει ότι μπορεί εύκολα να προσελκύσει ένα μεγάλο τμήμα των κατοίκων της Αττικής. Επιπλέον, εκτιμούν ότι η γεωγραφική του θέση κοντά στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» είναι ιδανική για να το επισκέπτονται και τα περίπου 6 εκατομμύρια τουριστών που φτάνουν κάθε χρόνο στην Αθήνα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο