Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Netflix: Ρεκόρ νέων συνδρομητών το τρίτο τρίμηνο

Οι πελάτες του παγκοσμίως έφτασαν τα 137 εκατ., επιβεβαιώνοντας ότι είναι μακράν η μεγαλύτερη συνδρομητική υπηρεσία βίντεο διεθνώς. Τα καθαρά κέρδη έφτασαν τα $402,8 εκατ. από $129,6 εκατ. έναν χρόνο νωρίτερα. Τα στοιχεία και το outlook.

Netflix: Ρεκόρ νέων συνδρομητών το τρίτο τρίμηνο

Επτά εκατομμύρια νέους συνδρομητές πρόσθεσε η πλατφόρμα Netflix το διάστημα Ιουλίου-Σεπτεμβρίου, ένα τρίτο περισσότερο από τις εκτιμήσεις της Wall Street, καθησυχάζοντας τους επενδυτές που ανησυχούσαν ότι η εταιρεία ήταν αντιμέτωπη με επιβράδυνση στην ανάπτυξη της.

Ο αριθμός ρεκόρ στο τρίτο τρίμηνο της χρονιάς έφερε τη βάση πελατών του Netflix στα 137 εκατ. παγκοσμίως, επιβεβαιώνοντας ότι είναι μακράν η μεγαλύτερη συνδρομητική υπηρεσία βίντεο διεθνώς.

Οι μετοχές έκαναν άλμα 14% φτάνοντας τα $394,25 στο after trading, ενώ έδωσε ώθηση και σε άλλες τεχνολογικές.

Το Netflix επενδύει περισσότερα από $8 δισ. σε ψυχαγωγικό πρόγραμμα φέτος, ενώ στο τρίτο τρίμηνο κυκλοφόρησε τις πιο τελευταίες σειρές και ταινίες, γεγονός που ανταπέδωσε. Οι αναλυτές ανέμεναν 4,5  εκατ. νέους συνδρομητές, ενώ τελικά έφτασαν τα 5,9 εκατ.

Η εταιρεία ξεπέρασε τις προσδοκίες και στις ΗΠΑ και παγκοσμίως. Στις Ηνωμένες Πολιτείες υπέγραψε με περίπου 1,1 εκατ. συνδρομητές, την ώρα που οι αναλυτές ανέμεναν 674.000, σύμφωνα με τη Refinitiv. 

Για το τρέχον τρίμηνο αναμένει να προστεθούν 1,8 εκατ. πελάτες στις ΗΠΑ και 7,6 εκατ. στις διεθνείς αγορές.

Τα καθαρά κέρδη, τους τρεις μήνες που ολοκληρώθηκαν στις 30 Σεπτεμβρίου, έφτασαν τα $402,8 εκατ. ή 89 σεντς ανά μετοχή σημειώνοντας άνοδο από τα $129,6 εκατ. ή 29 σεντς, έναν χρόνο νωρίτερα. Οι αναλυτές ανέμεναν 68 σεντς, σύμφωνα με τη Refinitiv.

Τα συνολικά έσοδα έφτασαν τα $4 δισ. σε συμφωνία με τις προσδοκίες, από $2,98 δισ. έναν χρόνο νωρίτερα.

Να σημειωθεί ότι το δεύτερο τρίμηνο της χρονιάς η εικόνα ήταν πολύ διαφορετική, καθώς η εταιρεία είχε λιγότερους συνδρομητές από αυτούς που τότε περίμενε.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v