Φουσκωμένα έσοδα για το TikTok και το δίδυμο αδελφάκι του Douyin

Μπροστά από καθιερωμένα ονόματα, όπως το YouTube, το Tinder και το Netflix, πέρασαν οι εφαρμογές TikTok και Douyin. Θετικά επηρέασε η Covid-19, με 315 εκατομμύρια downloads παγκοσμίως το πρώτο τρίμηνο.

Φουσκωμένα έσοδα για το TikTok και το δίδυμο αδελφάκι του Douyin

Την πρώτη θέση στον κόσμο σε έσοδα κατέκτησε η TikTok και η δίδυμη εφαρμογή της που λειτουργεί στην Κίνα, Douyin, τον Απρίλιο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Sensor Tower, που εξαιρούν τα παιχνίδια και τη διαφήμιση.

Η ΤikTok είναι εφαρμογή για iOS και Android, εξαιρετικά δημοφιλής σε παιδιά και εφήβους, μέσα από την οποία μπορεί κάποιος να δημιουργήσει και να κοινοποιήσει μικρά βίντεο. Δημιουργήθηκε από την ΒyteDance, η οποία κυκλοφόρησε και την αντίστοιχη εφαρμογή Douyin για τους χρήστες στην Κίνα.

Yπενθυμίζεται ότι η λειτουργία της εφαρμογής TikTok έχει προκαλέσει πολλά ερωτήματα, καθώς υπάρχουν καταγγελίες για παραβίαση προσωπικών δεδομένων των ανηλίκων που τη χρησιμοποιούν. Η ραγδαία αύξηση της επιρροής του μεταξύ των παιδιών προκαλεί αντιδράσεις από φορείς που θεωρούν πως η εφαρμογή καταγράφει τη συμπεριφορά των παιδιών, προκειμένου στη συνέχεια να τη μεταπωλήσει σε διαφημιστικές και άλλες επιχειρήσεις προώθησης προϊόντων ή υπηρεσιών.

Οπως μεταδίδει το Bloomberg, εξετάζοντας τις αγορές εντός εφαρμογής, οι αριθμοί των TikTok και Douyin παρουσίασαν δεκαπλάσια αύξηση, στα 78 εκατ. δολάρια, περνώντας μπροστά από πιο καθιερωμένα ονόματα, όπως το YouTube, το Tinder και το Netflix, που βασίζονται περισσότερο στις υπάρχουσες εφαρμογές.

Η κινεζική αγορά, που εξυπηρετείται από την εφαρμογή Douyin, συνέβαλε στο 86,6% των εσόδων, ενώ ακολούθησαν οι Ηνωμένες Πολιτείες με 8,2%. Και στις δύο εκδόσεις της εφαρμογής streaming βίντεο, οι χρήστες μπορούν να αγοράσουν εικονικό νόμισμα και να το δαπανήσουν για να υποστηρίξουν τους αγαπημένους τους δημιουργούς.

Το πρώτο τρίμηνο του 2020, οι apps TikTok και Douyin είχαν 315 εκατομμύρια λήψεις (downloads) παγκοσμίως, σημειώνοντας άνοδο από τα 187 εκατομμύρια έναν χρόνο πριν, σύμφωνα με τη Sensor Tower, υπογραμμίζοντας τη θετική επίπτωση της Covid-19 στη δημοτικότητα των εφαρμογών.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v