Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Όνομα: Χαμαιλέων
Περιοχή: Euro2day

Αποποίηση ευθυνών
Ιουν 15 2023

Ο Ρουμπέτης, το αυτοκίνητο του ΣΚΑΪ και ο Δήμος Πειραιά - ΜΟΗ: Δυνατά κέρδη, υψηλά bonus - Ελληνικά Media: Νέος κόλαφος

Ο Ρουμπέτης, το αυτοκίνητο του ΣΚΑΪ και ο Δήμος Πειραιά - ΜΟΗ: Δυνατά κέρδη, υψηλά bonus - Ελληνικά Media: Νέος κόλαφος

MOTOR OIL: Εως τη Δευτέρα θα έχουν μεταφερθεί στις ατομικές μερίδες έξι στελεχών του ομίλου οι 280.000 μετοχές που αποφασίστηκε από τη ΓΔ να τους διανεμηθούν δωρεάν.

Το Δ.Σ. αποφάσισε την κατανομή ως εξής: 150.000 μετοχές στον CEO Ιωάννη Β. Βαρδινογιάννη (τρέχουσα αξία 3,55 εκατ. ευρώ), 35.000 μετοχές έκαστος στους αναπληρωτές CEO Ιωάννη Ν. Κοσμαδάκη, Πέτρο Τζ. Τζαννετάκη (από €829.000) και από 20.000 μετοχές στα διευθυντικά στελέχη Μιχαήλ-Ματθαίο Στειακάκη, Θεοφάνη Βουτσαρά και Γεώργιο Προυσανίδη (από €474.000 έκαστος).

Οι μετοχές προέρχονται από το χαρτοφυλάκιο ιδίων, ενώ δεν υπάρχει υποχρέωση διακράτησης για συγκεκριμένο διάστημα.

Η εισηγμένη εμφάνισε ισχυρό πρώτο τρίμηνο, με άλμα στα καθαρά κέρδη που ανήλθαν στα 237,3 εκατ. ευρώ και τζίρο 3,3 δισ. ευρώ.  

 

ΥΠΟΘΕΣΗ ΡΟΥΜΠΕΤΗ: Δυσκολευόμαστε να θυμηθούμε άλλη υπόθεση «ξεκαθαρίσματος λογαριασμών» με εντελώς μαφιόζικη μέθοδο (δολοφονικές ριπές Καλάσνικοφ με πάνω από 40 σφαίρες) που να δημιουργεί μάλιστα τέτοια απόνερα στον δημοφιλή χώρο του ποδοσφαίρου, στα Media, αλλά και στην… Τοπική Αυτοδιοίκηση.

Στο θέμα είχαμε αναφερθεί προ ημερών, όταν αποκαλύφθηκε ότι το θωρακισμένο αυτοκίνητο μέσα στο οποίο επέβαινε ο Βασίλης Ρουμπέτης (παράγοντας της Θύρας 7 του Ολυμπιακού) που καταδικάστηκε και φυλακίστηκε για το φόνο του φιλάθλου του Παναθηναϊκού Μιχάλη Φιλόπουλου), την ώρα της δολοφονίας του, ανήκε στην εταιρεία του ΣΚΑΪ, που ελέγχεται από τον πρόεδρο του Παναθηναϊκού Γιάννη Αλαφούζο.

Η «Zougla» του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου υποστηρίζει ότι σε κατάθεση προς τις αρχές ο νομικός εκπρόσωπος του ΣΚΑΪ δήλωσε πως το παροπλισμένο αυτοκίνητο δόθηκε στο αφεντικό του Λεβαδειακού Γιάννη Κομπότη, ο οποίος προς το παρόν δεν φαίνεται να έχει κάνει κάποια δήλωση.

Σε γραπτή δήλωσή του χθες, στην πρώτη σελίδα του site του Παναθηναϊκού, ο ίδιος ο κ. Αλαφούζος υποστηρίζει ότι έχει γίνει στόχος επίθεσης από «κέντρα συμφερόντων» και ελεγχόμενων μέσων ενημέρωσης, σημειώνοντας: « Άλλοι είναι αυτοί που καθοδηγούν ανθρώπους της νύχτας και εμπλέκονται με ξυλοδαρμούς, απειλές και χρηματισμούς. Είναι οι ίδιοι άνθρωποι του παρασκηνίου που ενορχηστρώνουν τα σε βάρος μου συκοφαντικά δημοσιεύματα, για να πλήξουν τον Παναθηναϊκό».

Για το θέμα δε του αυτοκινήτου αναφέρει ότι «το πώς βρέθηκε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο τις τελευταίες ημέρες χωρίς την εμπλοκή μου και ενώ έλειπα στο εξωτερικό, στα χέρια του δολοφονηθέντος, με τον οποίο ουδεμία σχέση είχα, δόθηκαν στις αρμόδιες αρχές οι απαραίτητες ρητές διευκρινίσεις. Το όχημα αυτό, κατασκευής του 2010, είχε ουσιαστικά παροπλιστεί και δεν το χρησιμοποιούσα καθώς είχε αντικατασταθεί από νεότερα αυτοκίνητα».

Χωρίς ωστόσο να αναφέρει πού δόθηκε το αυτοκίνητο.

Στο μεταξύ όμως, ο Τριανταφυλλόπουλος προχώρησε σε νέα δημοσιεύματα παρουσιάζοντας έγγραφα σύμφωνα με τα οποία ο Ρουμπέτης απασχολείτο με δίμηνες συμβάσεις στον Δήμο Πειραιά, το 2018-2019 (με δήμαρχο τον Γιάννη Μώραλη που είχε στενές σχέσεις με τον Ολυμπιακό -και δημοτικό σύμβουλο τον πρόεδρο του Ολυμπιακού Βαγγέλη Μαρινάκη), ως… υπάλληλος στον τομέα καθαριότητας. Παρότι, όπως γράφει, απαγορεύεται από τη νομοθεσία να προσλαμβάνονται πρόσωπα που εμπλέκονται σε κακουργηματικές πράξεις.

Έως στιγμής δεν έχει υπάρξει κάποια επίσημη δήλωση από την πλευρά του δήμου.

Στο ίδιο δημοσίευμα ωστόσο, αναφέρεται ότι θα κατατεθεί άμεσα στον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, από την πλευρά Τριανταφυλλόπουλου, αναφορά «με όλα τα στοιχεία που συνθέτουν την  υπόθεση της παράνομης νομικά και ηθικά πρόσληψης».

«Μύλος», με λίγα λόγια…

 

ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ: «Επικό» χαρακτηρίζουν το έργο των τριών σχεδιαζόμενων επεκτάσεων της Αττικής Οδού παράγοντες της κοινοπραξίας που κατέθεσε τη σχετική Πρότυπη Πρόταση προς το ΥΠΟΜΕ. Το όλο project φέρει την κωδική ονομασία «Αθήνα 1» και κατά τις ίδιες πηγές «είναι πολύ καλά μελετημένο».

Πέρα από την εθελοντική συμμετοχή της Lamda Development, που ανέλαβε τη μελέτη για τη μία επέκταση (τη σήραγγα Ηλιουπόλεως, που φιλοδοξεί να ενώσει τον Καρέα με τον Άλιμο), η κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ- Άκτωρ Παραχωρήσεις - Άβαξ έχει δαπανήσει εργατοώρες και μερικά εκατομμύρια για τη μελέτη του έργου και των υπόλοιπων επεκτάσεων (προς Λαύριο και προς Ραφήνα).

Η πρόταση, ωστόσο, μένει να αποτιμηθεί έως τον Σεπτέμβριο (οπότε λήγει η διορία τριμήνου που διέπει το νέο θεσμό των Πρότυπων Προτάσεων) από τη σχετική Επιτροπή και τη Γραμματεία του ΥΠΟΜΕ που θα αναλάβει την αξιολόγηση.

Η Πρότυπη Πρόταση για το σύνολο των επεκτάσεων φέρεται να ξεπερνά το 1 δισ. ευρώ και προφανώς διαθέτει και χρηματοοικονομικό μοντέλο. Εάν και εφόσον εγκριθεί και αποτελέσει τη βάση διαγωνισμού, η κοινοπραξία θα διεκδικήσει το έργο, χωρίς να αποκλείεται η προσθήκη νέου μέλους (προφανώς ενός επενδυτικού φορέα).

Αν βεβαίως ο διαγωνισμός καταλήξει σε άλλο σχήμα, τότε όπως προβλέπεται η κοινοπραξία που εισηγήθηκε την Πρότυπη Πρόταση αποζημιώνεται πλήρως για τις δαπάνες μελέτης.

Υ.Γ. Αν και αποτελεί μακροπρόθεσμο οραματικό σχέδιο, εκτός από το Project «Αθήνα 1» ενδέχεται να υπάρξει και επιπλέον σχέδιο οδικών αξόνων για το λεκανοπέδιο, πιθανώς ένα «Αθήνα 2»…

 

ΜIG: Με τις ευλογίες της χθεσινής γενικής συνέλευσης, το διοικητικό συμβούλιο της MIG θα έχει την ευχέρεια να προχωρήσει σε αύξηση κεφαλαίου κατά το δοκούν την επόμενη τριετία.

Η αόριστη διατύπωση πάντως στην απόφαση αφήνει την αίσθηση ότι δεν υπάρχει κάποιο άμεσα υλοποιήσιμο σχέδιο στα σκαριά.

Κατά τα άλλα, όλες οι αποφάσεις εγκρίθηκαν με ποσοστά… Βόρειας Κορέας, άνω του 99,99%. Λογικό, καθώς η Πειραιώς, μετά και τη δημόσια πρόταση, έχει συγκεντρώσει περί το 90% της μετοχής.

Οσο για τους μετόχους που ελέγχουν το υπόλοιπο 10%; Εδώ δεν έδωσαν τις μετοχές τους στην υπερσυμφέρουσα δημόσια πρόταση, σιγά μην… πήγαιναν στη γενική συνέλευση!

 

EΧΑΕ: Συνήθεια έγινε ο υψηλός τζίρος για τον τίτλο, που χθες παρότι έκοψε μέρισμα (0,156 ευρώ η μετοχή), έκλεισε με απώλεια μόλις 0,01 ευρώ. 

Στις 7 Ιουνίου έκανε 1,8 εκατομμύρια τεμάχια και έγινε γνωστό ότι τα πακέτα εκείνης της ημέρας έγιναν μέσω Goldman Sachs. Τρεις ημέρες αργότερα, ο τζίρος άγγιξε ξανά τα 2 εκατομμύρια τεμάχια, ενώ χθες άλλαξαν χέρια 1,28 εκατ. μετοχές (2,1% του μετοχικού κεφαλαίου). 

 

GOLDMAN SACHS: Η συμμετοχών των Ελλήνων τραπεζιτών στο συνέδριο του αμερικανικού οίκου στο Παρίσι στέφθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία και τα μηνύματα για την ελληνική οικονομία ήταν αισιόδοξα.

Οι ξένοι επενδυτές ρωτούσαν τους τραπεζίτες για τις αποφάσεις που θα λάβει η νέα κυβέρνηση για τις επενδύσεις, την οικονομία και το τραπεζικό σύστημα.

Δεν υπήρξε καμία γκρίνια και μάλιστα, στα πηγαδάκια οι εκπρόσωποι των ξένων επενδυτών προεξοφλούσαν και το εκλογικό αποτέλεσμα της 25ης Ιουνίου, προβλέποντας σημαντική νίκη της Νέας Δημοκρατίας.

 

ΕΛΛΗΝΙΚΑ MEDIA: Κυκλοφόρησε χθες το «digital news report» του Ινστιτούτου Δημοσιογραφίας Reuters στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης. Το συμπέρασμα συνοψίζεται, δυστυχώς, σε μια λέξη: Κόλαφος.

Η χώρα μας κατατάσσεται τελευταία σε ό,τι αφορά την εμπιστοσύνη του κοινού στα ΜΜΕ, ανάμεσα σε 46 χώρες, με το ποσοστό εκείνων που εμπιστεύονται τα Μέσα, στο εξαιρετικά βαρύ 19% (με πτώση 8 μονάδων σε σχέση με το 2022 και 13 μονάδων σε σχέση με το 2021), όταν για παράδειγμα στην... Ουγγαρία είναι 25%, στη Βουλγαρία 28% και στην... Τουρκία 35%. Τα υψηλότερα ποσοστά καταγράφουν η Φινλανδία με 69% και αμέσως μετά η Πορτογαλία με 58%. Ακολουθούν κυρίως σκανδιναβικές χώρες.

Η έκθεση έχει και αιτιολόγηση του φαινομένου για τη χώρας μας (ανάμιξη πολιτικών και επιχειρηματικών συμφερόντων, καταδίκη Νίκου Παπά για τις τηλεοπτικές άδειες, υπόθεση υποκλοπών, η κάλυψη της τραγωδίας των Τεμπών κ.λπ.), την οποία μπορείτε να διαβάσετε εδώ

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v