Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Όνομα: Χαμαιλέων
Περιοχή: Euro2day

Αποποίηση ευθυνών
Μαϊ 13 2008

Πληθωρισμός... αυξήσεων στα Super Markets

Πληθωρισμός... αυξήσεων στα Super Markets
Αυξήσεις της τάξης του 7% και άνω πέρασαν στις τιμές των πωλούμενων από τα ράφια τους προϊόντων οι αλυσίδες super market κατά το α΄ τρίμηνο του 2007, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία από τα αποτελέσματα αλλά και τις εκτιμήσεις των αναλυτών.

Ο πληθωρισμός τιμών στα τρόφιμα κατά το ίδιο διάστημα έτρεξε σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των διοικήσεων των αλυσίδων super market με ρυθμό της τάξης του 6% με 6,5%.

Το ενδιαφέρον είναι ότι το ύψος των ανατιμήσεων είναι ίδιο -για πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια- τόσο στις παραδοσιακές αλυσίδες όσο και στις λεγόμενες "hard discount" που εισήλθαν τα τελευταία χρόνια στην ελληνική αγορά κατακτώντας αξιόλογα μερίδια.

Και όλα αυτά σε μια περίοδο κατά την οποία οι καταναλωτές βλέπουν από λίστες της ΕΚΠΟΙΖΩ ότι προϊόντα της ίδιας αλυσίδας super market είναι  έως και 30% υψηλότερα στην Ελλάδα απ' ό,τι στο... Βερολίνο.

Θυμίζουμε ότι ένα από τα διαφημιζόμενα επιτεύγματα της πρώτης κυβερνητικής τετραετίας ήταν το «σπάσιμο» των «καρτέλ» μεταξύ αλυσίδων super market και εγχώριων βιομηχανιών.

Για τις τωρινές πρακτικές αυξήσεις που αφήνουν υπόνοιες εναρμονισμένων τακτικών… τσιμουδιά.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v