Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Όνομα: Χαμαιλέων
Περιοχή: Euro2day

Αποποίηση ευθυνών
Ιουλ 1 2009

Επικίνδυνοι… "τουρίστες" στο υπουργείο Τουρισμού

Επικίνδυνοι…
Δεν είναι λίγες οι φορές όπου οι ηγεσίες των υπουργείων μας επιφυλάσσουν δυσάρεστες εκπλήξεις ως προς την ταχύτητα αντίληψής τους των νέων συνθηκών.

Με εμφανείς τις ενδείξεις της αρτηριοσκλήρυνσης αντιμετώπισε ο συνεργάτης του υπουργού Τουρισμού, αρμόδιος για την επικοινωνία, την προοπτική να παραχωρήσει ο εικονιζόμενος κ. Μαρκόπουλος συνέντευξη σε διαδικτυακό μέσο. Χαρακτήρισε δε τη σχετική απόφαση "πολιτικό θέμα" (!) εξηγώντας με στόμφο ότι "έως τώρα μια τέτοια απόφαση δεν έχει ληφθεί".

"Δεν είναι απλή υπόθεση", συμπλήρωσε ο έγκριτος συνεργάτης του υπουργού, απαντώντας σε αίτημα του In2life για φιλοξενία συνέντευξης. Και προφανώς δεν τίθεται θέμα επισκεψιμότητας του συγκεκριμένου site, αφού με περισσότερους από 333.000 μοναδικούς χρήστες τις τελευταίες τριάντα ημέρες οι... επικοινωνιακές απαιτήσεις κάθε υπουργού πρέπει να θεωρούνται καλυμμένες.    

Κατ' αρχάς, να πούμε ένα μεγάλο μπράβο στον υπουργό και στον συνεργάτη του για την τόλμη και την ευρύτητα σκέψης τους. Επίσης, ένα μεγάλο μπράβο στην παράταξη της Νέας Δημοκρατίας που επί σειρά έτη επαίρεται για το άνοιγμα της χώρας στις νέες τεχνολογίες!     

Συγγνώμη, αλλά… δεν καταλάβαμε. Ποιο δεν είναι απλό πράγμα; Το να αποφασίσει ένας υπουργός -και μάλιστα Τουρισμού- να δώσει συνέντευξη σε διαδικτυακό μέσο; Ή μήπως το να αφήσουν ορισμένοι τη σπηλιά και τα ρόπαλά τους και να καταλάβουν τι συμβαίνει σήμερα κα ποια είναι τα μέσα που ενημερώνουν άμεσα, πληρέστατα και δωρεάν τον υποψήφιο τουρίστα;

Ήδη, ακόμα και στην Ελλάδα, περισσότερο από το 70% του ενεργού πληθυσμού επιλέγει τον τόπο και τον τρόπο των διακοπών του μέσω του Διαδικτύου. Ήδη, ακόμα και στην Ελλάδα, δε νοείται ξενοδοχείο που σέβεται τον εαυτό του χωρίς ιστοσελίδα. Ήδη, ακόμα και στην Ελλάδα, η άνοδος των ταξιδιωτικών sites σε επισκεψιμότητα είναι ραγδαία.

Και δεν θα μιλήσω για το εξωτερικό, γιατί θα πέσουν γέλια …

Ο Χαμαιλέων αυτά τα γνωρίζει χωρίς να έχει κάνει ιδιαίτερη "έρευνα". Στο υπουργείο Τουρισμού η κοινή λογική είναι ζητούμενο; Ασχολείται κανένας εκεί μέσα με το τι συμβαίνει; Με το ποια είναι η πραγματικότητα;

Πώς έχουμε ως χώρα αναθέσει τη μεγαλύτερη και πιο πολυέξοδη καμπάνια προβολής ολόκληρης της Ελλάδας σε ανθρώπους που θεωρούν το Διαδίκτυο βήμα που δεν έχουν ακόμη αποφασίσει να κάνουν; Είναι αυτοί οι πολιτικοί του 21ου αιώνα στην Ελλάδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης; Αυτοί εγκρίνουν επικοινωνιακά σχέδια για να φέρουν επισκέπτες στη χώρα ή κάνουν… τουρισμό στο ίδιο το υπουργείο;

Μάλλον χρειάζονται ιδιαίτερα μαθήματα για τη σημασία του Διαδικτύου, για τις υπηρεσίες που παρέχει στους χρήστες, για την εξέλιξη της αξιοπιστίας του και για όλο τον κόσμο που πια έχει αλλάξει.

Και αν δεν τη χρειάζονται οι ίδιοι οι ιθύνοντες, τη χρειάζεται σίγουρα η εθνική υπόθεση που λέγεται τουρισμός.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v