Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Όνομα: Χαμαιλέων
Περιοχή: Euro2day

Αποποίηση ευθυνών
Απρ 5 2012

Ο Βορίδης και τα πράσινα-μπλε "παράθυρα"

Ο Βορίδης και τα πράσινα-μπλε
Μια ζωή η ίδια ιστορία.

Όταν πρόκειται να προωθηθεί μία μεταρρύθμιση, που θίγει κατεστημένα συμφέροντα, κυρίως συντεχνιακά, είτε ακυρώνεται από την ίδια τη νομοθετική πρόταση, είτε καταργείται μέσω υπουργικών αποφάσεων, είτε νοθεύεται.

Η περίπτωση των βυτιοφόρων υγρών καυσίμων είναι χαρακτηριστική. Στην αρχική διάταξη, που απελευθέρωνε το συγκεκριμένο επάγγελμα, ο σημερινός υπουργός, Μ. Βορίδηςπρόσθεσε τροπολογία που «προστατεύει» καμιά οκτακοσαριά ιδιοκτήτες βυτιοφόρων Δ.Χ. μέχρι το 2020.

Όπως μαθαίνουμε από την αγορά, η διάταξη θίγει άλλους ιδιοκτήτες φορτηγών Δ.Χ., που δεν έχουν τη δυνατότητα να μετατρέψουν την άδειά τους από φορτηγό σε βυτιοφόρο.

Ευτυχώς, άλλες διατάξεις του νομοσχεδίου, που αφορούν την έκδοση νέων αδειών βυτιοφόρων Ι.Χ., παραμένουν σε ισχύ.

Έτσι, η απελευθέρωση θα μπορούσε να ακυρωθεί εν μέρει, αφού η τροπολογία απαγορεύει σε μία κατηγορία επαγγελματιών να αναπροσανατολίσουν τη δραστηριότητά τους εκμεταλλευόμενοι τις ευκαιρίες της αγοράς.

Πάντως, όπως δήλωσε ο Δημήτρης Ρέππας, προκάτοχος του κ. Βορίδη στο υπουργείο, η τροπολογία δεν πρόκειται να ψηφιστεί από το κόμμα του.

Στο πρόσφατο παρελθόν, όμως, είχαμε δει και πολύ χειρότερα.

Επί νέας διακυβέρνησης (την κυβέρνηση της Ν.Δ. εννοούμε), είχε θεσπιστεί διάταξη που απαγόρευε στις εταιρείες εμπορίας όχι μόνο να αυξάνουν τον στόλο των βυτιοφόρων τους, αλλά ακόμη και να αντικαθιστούν τα οχήματα που λόγω ηλικίας έπρεπε να αποσυρθούν! Τέτοια αγάπη για τους βυτιοφορείς οι κ. Σιούφας και Λιάπης...

Τέλος, για το ίδιο θέμα ακούγονται καταγγελίες ότι ο κ. Βορίδης με την τροπολογία επιδίωξε να εξυπηρετήσει επιχειρηματία φίλα προσκείμενο στο κόμμα του.

Γιατί όμως όλοι αυτοί δεν λένε ποιος, με όνομα και διεύθυνση, ζήτησε την τροπολογία;

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v